Klokkespotting

Har helt glemt å poste denne spotten, dame på bussen med rolex dssd på oransje nato! Heftig sak :)
Litt catchy å ta bilde når hun satt rett ved siden av, men fikk nå til noen greie bilder!

20120905_161221_zps11145aae.jpg

20120905_162112_zps604a9e19.jpg

Kult! Det der MÅ være kjæresten til en av oss??? :)
 
@Sandanger, stemmer det.. Noen har vel nevnt det tidligere også.. BTW må de gutta der være noen av de beste politimennene i landet! De gjør garantert politiet mer populære. I serien er det ganske morsomt å se hvor stor forskjell det er på håndheving av regler utfra hvor man befinner seg..
 
Redigert av en moderator:
Else Kåss Furuseth goes vintage?

Ser ut som Else Kåss Furuseth bruker en datejust med blå skive på jubileelenke ;) jamfør Senkveld

Hehe, siste nr av KK. Fine nærbilder av Else og hennes søster og Elses Datejust. Rimelig med strekk i den jubilee-lenka, det er lugholes og glasset ser så tykt ut at jeg tenker plexi.. noen andre?
 
Wu9VZis.jpg

Spottet hva som må ha vært en Tommy Hilfiger og grunden til søksmål fra AP ... lurte ikke meg. Beklager bildekvalitet, men det står til motivet ;)
 
Sjøforsvaret er til tider et flott sted for klokkespotting. En rolex Explorer på en kommandørkaptein, samt en Omega planet ocean med oransj bezel på en kapteinløytnant. Og haugevis av claserns billigste digitale klokke
 
To karer på bybanen i snakkende sekund med henholdsvis omega po 8500 og breitling soh 46 mm etter det jeg kunne se. Den breitlingen er jo bare helt nydelig i levende live. (Forutsatt at jeg då riktig da;p ) Noen herfra?
 
Sjøforsvaret er til tider et flott sted for klokkespotting. En rolex Explorer på en kommandørkaptein, samt en Omega planet ocean med oransj bezel på en kapteinløytnant. Og haugevis av claserns billigste digitale klokke

Hvor i sjøforsvaret holder du til?
 
Søkte litt rundt ifjor når jeg så at han brukte Breitling SOH i tjenesten. Kom da fram til at han muligens har nicket @olavskar

Hadde jeg vært mannen på bildet, og folk hadde forsøkt å finne ut hvem jeg var her (og attpåtil delt det) så hadde jeg blitt ganske pissed.. Men folk er forskjellig.
 
Redigert av en moderator:
Hadde jeg vært mannen på bildet, og folk hadde forsøkt å finne ut hvem jeg var her (og attpåtil delt det) så hadde jeg blitt ganske pissed.. Men folk er forskjellig.

Er man en offentlig person så er man det. Man må tenke over konsekvenser før man stiller opp til sånne ting.