Klokkespotting

Er det mulig å se hva Kjos sporter her?
Z9BdixV.jpg
 
@Trulle75, ikke lett og se, men det ser ut til å være en "Bettarini" kasse og skive med sub-sekund, kanskje en Pam111? Eller en annen "marina" variant.
 
Redigert av en moderator:
Ble spottet en seiko diver på "smakebitkurs" (for ungdomskolen) idag på Kuben vgs.
 
Paneraien er en 111 med sandwitch.
Grethe er min sjef og hun og jeg deler kontor.
Vi har mange herlige klokkediskusjoner. Hun digger store ur. Særlig pilotur.
Bla er hun stor fan av min Chronoswiss 24h. Men når jeg jeg møter opp med Dj eller Connie piepan, blir jeg mobbet. De mener hun er for små og kaller barneklokker.
Mannen hennes har en JlC Chrono og en Ressence.

Bak henne. Innenfor vinduet, sitter en kar med tidenes samling.
Helt rå; Ap'er, JlC'er, Bregueter og IWC'er med mere....

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Redigert:
Nautilus 5712 (?) på skinnreim og svart submariner på Bertrand igår. Fiffig type det der...
 
Rolex 1655 på armen til Kevin Kostner i 3 Days to kill.

Fikk jaggu lyst på en slik som birthyear klokke, men de er ikke gratis gitt... 100-200k!

Det var kanskje det kuleste med hele filmen, ble ikke helt imponert, var litt logiske/praktiske brister både her og der som trakk litt ned synes jeg.

Så dere at klokken på han som stod tapet i dusjen byttet hånd!?
 
116710BLRO på Leos lekeland. Med to spottinger denne måneden må vel denne ha solgt som hakka møkk. Troner øverst på spottinglista :)
 
Så en på lesesalen som sjekket diverse annonser på Finn for ca en time siden. Så ut som det var mye vintage som ble sjekket ut, men også en del forskjellige Speedmaster-modeller. Klarte dessverre ikke å spotte noen klokke på surferens arm, mulig han bærer den på "feil" arm (les: høyre).