Klokkespotting

Noen som ser hva John Mayer hadde på seg i Spektrum i går? Ryktene sier Aquanaut, og det kan se ut som en 5164, men kanskje noen vet sikkert?
mayor_834.jpg
 
På et tidspunkt(når jeg var særdeles rødvinsmarinert) sendte jeg han en mail hvor jeg vennligst ba han stramme lenken:eek: Ser ikke ut til at han er mottakelig for råd på dette temaet...

Si ikke det. Dine, mine og mange andre klokkevenners bønner har blitt hørt :) I dag var lenken kortet ned med opptil flere ledd ;)
 
Morsom spotting:

I Apples Special Event fra i går, ( Apple - Apple Events - Special Event October 2013 ), er det en person med en Seiko 6309-xxxx. Han dukker opp ca 1 time og 13 minutter ut i eventen, eller ca 73 minutter alt etter hvordan man ser det.

Legg merke til at han snur klokken på armen for nærbildene! Er ikke dette en klokkenerd så vet ikke jeg:p
 
Gikk forbi og så en ansatt der med hulken for en stund tilbake, de setter standarden! Usikker på hvorvidt jeg så sjefen eller ansatt.

Virkelig en flott butikk som yter svært god service. De tok meg for noen lapper ihvertfall:rolleyes:

Hadde en liten klokkeprat med sjefen, og han hadde ingen andre Rolex enn den han bar, men han hadde en JLC Master også;)
 
Med-paneristi på Stockholm flyet 23 september

Takk til personen på sete 29C på 07.40 flyet til Stockholm i går - med en PAM med gummi på armen.
Snilt av deg å slippe en stressa med-Paneristi forbi i køen ut av flyet;)
 
Spottet en smurf (Rolex Submariner i hvitt gull) på kunde nå nettopp! Herrefred for en fet klokke det er:D
 
En oppdatering fra Sydlige Italia.

Har besøkt flere vin gårder. Eieren på den ene hadde en Submariner uten dato.

Eier av en annen hadde en spesiell GMT-Master. Skiven var rød-brun, en Rot Beer! I Italia gå denne under navnet Eye of The Tiger.

Jeg er ikke Panerai ekspert, MEN!
Inne i Napoli så jeg en. Munk, i brun kutte og tau rundt livet. På håndleddet en Panerai. Jeg la merke til den store skiven og den karakteristiske låsen til kronen. Jeg kan ha tatt feil, men...

:cool:
 
Du fremstår som en klok mann @Marius M:) Så enig så enig!

Hehe;) Den blåfargen er bare enda mer magisk på ekte - må få tafset på en slik en gang! :)

Ingen av dere heldige smurf-eiere som var i Ålesundsområdet idag? Kan da umulig være så mange utenforstående som eier en slik?
 
Redigert av en moderator:
Hvor var dette? Er ikke så himla mange av disse i omløp :).

Svarte, @gmortens før jeg leste innlegget ditt, @ChristianN.

Ønsker ikke å dele nøyaktig hvilken butikk jeg jobber i, men det var i et butikksenter utenfor Ålesund. Jeg tenkte det samme, og kikket etter to ganger, og visst var det en smurf. Kan ha vært en svært god fake, men der og da så ingenting ut til å være feil.
 
Redigert av en moderator: