...ref min forrige post.. Det er vel ikke en 116719BLRO? Synes kassen virker mer firkantet enn den forrige generasjonen (uten keramisk bezel)... Finnes da ingen annen GMT-Master med rød og blå (ish) bezel enn den i hvitt gull nå?
...ref min forrige post.. Det er vel ikke en 116719BLRO? Synes kassen virker mer firkantet enn den forrige generasjonen (uten keramisk bezel)... Finnes da ingen annen GMT-Master med rød og blå (ish) bezel enn den i hvitt gull nå?
Tudor fastrider blackshield på slash på skavlan?
Det som er ennå viktigere her er at herr skavlan har fått seg pp5196![]()
Jeg så ikke skavland, var det en av de tre i gull eller den nydelige platina modellen?
White gold!
Spottet Felippe Massa (formel 1) På pressekonf med RM, snodig siden laget hans Williams er sponset av Oris.
Martin Brundle (gammel ringrev i f1sirkuset) Rocker også en RM. Begge RM av ukjent modell, kan ikke nok om dem til å mene noe om det![]()
Kanskje Felipe rocket sin egen RM005 Felipe Massa Titanium modell? Finnes en her inne på sonen også tilogmed![]()
Off topic, men tror at Felipe Massa sin RM er RM 011?
Han har to i det tilfelle, for jeg vet helt sikkert at han har en RM005, for det var den som ble unboxet her for en stund siden.
Edit: Raskt google-søk, han har både RM011 og RM005 i hans navn![]()