Klokkespotting

Daytona helgull, AP Chrono og Omega seamaster Chrono spottet ved bassenget og i restauranten i dag. Ein god "spottedag".
 
Var en mann i 50-årene på Mabou i går som tafset på venninnene mine, holdt rundt de og ville danse med de osv. men merket at han hadde noe på hånden, noe med open dial. Så da tok jeg opp håndleddet hans og inspiserte, skal han tafse på mine venninner, tafser jeg på klokken hans.

Null respekt for typen, han kan holde seg unna 20åringer, men flott klokke hadde han.

Baume & Mercier Classima, ikke 8869 men prikk lik bare med gullkasse. Eller så var det en 8869 og jeg var fullere enn jeg trodde, ser gull overalt kanskje?

:(
 
Nyeste episoden av gotham bruker Bruce Wayne (Som ung), en submariner som knokejern til å banke opp en kid, elsket det
 
Overraskende mye å se på miljøbevegelsen Zeros konferanse i dag.
Mye Omega seamaster på ingeniører, stor og blank Breitling på en bankrepresentant.
Jonas Gahr Støre med noe plastic på armen. Kan det være Timex?
 
Prosjektleder spottet med det jeg trodde var en sea dweller 16600 men som viser seg å være en sub 16610 uten cyclops.
 
Noen som kjenner igjen uret til Anand?


PP Calatrava? Viserne er kanskje litt ulike?
41445bw2.jpg
 
Var Milgauss, ja.

cU9AhfB.png



Offtopic, men han er nok over gjennomsnittet interessert i klokker: [video=youtube;Yom7LtHySuo]https://www.youtube.com/watch?v=Yom7LtHySuo[/video]
 
I går: En kamerat av min far med Rolex Submariner TT, blå/gull. Hadde visst hatt den siden 80-tallet (?). Det jeg undres over er at ikke JEG har lagt merke til den før da... ;) Den var "godt" brukt, og han så ingen grunn til å ha flere ur enn denne.