Klokkespotting

Proplof på kunde i dag, for et beist!
4332072131_0bcb27d9d6.jpg
 
I går dukket det opp en kompis med en 116713 sånn helt ut av det blå. Han kalte den selv for en gypsy rolex :cool:, og jeg har aldri vært særlig interessert i TT, men denne var fin.

En sånn:
gmt1.jpg
 
Blancpain 'Tribute to Fifty Fathoms' (No Radiation) på armen til deltaker på kurset jeg er på i dag :)
 
Submariner 16610LV på trenerpappa på motstanderlag i lokal "knøttecup". Meget pent.

Jeg vurderte å dra en TS-hilsen (ref prippa), men er i ettertid glad det ble med tanken he he. :cool:
 
Lady DJ, PAM Submersible på gummi, og en Corum Bubble chrono (!) i barnehagen i dag. Den Corumen så ut til å kreve ganske så direkte innsyn, antagelig kjekt når en ikke ønsker at andre skal vite hva klokken er. Men tøff var den.
 
Spot-o-rama på kveldsfly fra Wien til Berlin i går. DJ2 på mannen foran meg, IWC mark XVI(?) på sidemannen og selve kirsebæret: en enkel Vacherin i gull på andre siden av raden.
 
Spottet på Dag Erik Pedersen ikveld på foredrag.

7212480A-8F76-4B8D-8DF1-D72E591CA9F1_zpstsvl7r0n.jpg



051FBFCA-27C7-42D2-83FB-2DD183B4CA86_zpsb745wtqm.jpg


Var visst en LTD edition fra Vancouver OL. En meget hyggelig kar å treffe på :)
 
2 ganske morsomme spottinger på flyet fra Doha til Munchen igår.
Først og fremst, en buddhistmunk med orange monster på lenke. Andre mann var en ung araber i dishdasha med en IWC Aquatimer på nato. Kan forstå at man kanskje vil ha den på nato når man dykker, men den adapteren er en lite atrataktiv måte å få det til å fungere på!
 
Sub på mann rundt 60 på Nesoddbåten i dag.

Edit:
Var på bryllupskveld hos Kitchn i dag. Så 1 two-tone Sub og noe jeg tror var en Datejust.
 
Redigert: