Klokkespotting

Spotorama på vei til London med British Airways, AP 15300, IWC 7 days bla. Toppet med Jaffa sin IWC Big Pilot på vei hjem.
 
Jeeeezuuuus.

Var på presentasjon hos Lovdata i dag, litt bortenfor meg satt det en advokat med en Nautilus 5711 i rose gold. Sikleobjekt.
 
Tannlege på Ulriksdal Tannlegepraksis med rosa Datejust 116244
Godt å se at pengene man legger igjen der blir brukt på noe fint:p
 
Hårløs herremann i dress spottet med Rolex sub 16610 på Shell-stasjonen ved Kiwi på Gullaug (i Lier).

MAq01QC.jpg
 
Redigert:
Møtte en mann i sin beste alder med kule solbriller og en nydelig pikeklokke (Daytona med hvit skive, så ut som den var tatt ut fra Bjerke januar i år) utenfor barnehagen i dag.
 
Møtte en mann i sin beste alder med kule solbriller og en nydelig pikeklokke (Daytona med hvit skive, så ut som den var tatt ut fra Bjerke januar i år) utenfor barnehagen i dag.

Når du kan datere Daytona's ned på måned og utsalgssted ved en forbipassering, først da er du WIS....
 
Når du kan datere Daytona's ned på måned og utsalgssted ved en forbipassering, først da er du WIS....

Hvis ikke du ser forskjell på en Lervik eller Bjerke-kjøpt Rolex eller kan datere den til en eksakt måned er på tide å poste 500 innlegg til ASAP! Neida:) Et møte er ikke er forbipassering, støtte tilfeldigvis på en gammel kjenning som også er en meget hyggelig medforumist.
 
Hvis ikke du ser forskjell på en Lervik eller Bjerke-kjøpt Rolex eller kan datere den til en eksakt måned er på tide å poste 500 innlegg til ASAP! Neida:) Et møte er ikke er forbipassering, støtte tilfeldigvis på en gammel kjenning som også er en meget hyggelig medforumist.

Regnet med det, var bare artig formulert :)
 
Møtte en mann i sin beste alder med kule solbriller og en nydelig pikeklokke (Daytona med hvit skive, så ut som den var tatt ut fra Bjerke januar i år) utenfor barnehagen i dag.

Jøsses. I ført mine Persol og min pikeklokke møte jeg en hyggelig fyr med smurf på armen. Og OP-merke på bilen.
 
Jøsses. I ført mine Persol og min pikeklokke møte jeg en hyggelig fyr med smurf på armen. Og OP-merke på bilen.

Pikeklokke og barneklokke:) Kanskje vi skal manne oss litt opp å kjøpe SD4C til høsten...

PS: Persolene satt som et skudd!