Klokkespotting

Fekk tatt eit raskt bilde av middelmådig kvalitet før ein måtte videre...

IMAG0314.jpg

Ajajaj.. drømme klokke. Det hadde holdt med bare den for meg, også.
 
To spottingser idag:

1. Herre i dress på tur nedover Markvn med en rutete paraply. På armen hadde han en svart NATO med et ur som hadde svart bezel og skive. Rakk ikke se noe mer (doh). Noen herfra?

2. Småbarnsfar på butikken med PAM chrono et eller annet som hadde hvit skive og gul(!) gummereim. Gul OEM Panerai reim har jeg ikke sett før.
 
Breitling Avenger (tror jeg) på en vikar på jobben i dag. Kommenterte den og fikk til svar med et smil "den er en kopi".

Doh
 
Spottet et eller annet på pirsenteret, trondheim istad. Var for langt unna til å se hva det var. Svart reim og en bezel i gull. Svart skive med gull visere/chronograph. Flott

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
 
Two tone Rolex GMT på nato på kursholder i dag. Small bore fittings, noen her?
 
Spottet en two tone sub på armen til en rett bak meg til eksamen i dag. Ellers merker jeg at det er mye fine klokker ute å går generelt, både på skolen (Bi) og ellers ute blandt folk i byen. Morsomt å følge med så lenge det ikke blir til sjenanse. Må ta meg sammen noen ganger så stirringen ikke blir for intens :)
 
Spottet Hans Majestet med sin GMT med blankslitt bezel -- Herlig! Beklager bildekvaliteten ;)

Spottet også en sub og en explorer (polar) på deltagere i Holmenkollstafetten også!

kongen.jpg
 
Zenith El Primero Turbillon Chrono med gullkasse og svart croco reim på en som var innom jobben.
Ett ord: FY F***!!
 
Blå seamaster på en fyr på førpremieren av the Dictator i dag. Han planla å kjøpe en pam også, tipsa ham om TS.
 
Fredde i SOLSIDAN ble nettopp enda tøffere. ;)
5f22536c-1800-7db9.jpg


Klarer ikke se hvilken PAM det er, men det er det sikkert noen av dere litt mer lærde som gjør. :)
 
Spottet Tag Heuer calibre 17 på scotch man tidligere i dag. Spottet også Therese Johaug, så ikke hvilken klokke hun hadde på seg, but who cares.. ;)
 
Herre med gull ROO og orange slips I 17.Mai toget idag.
Virket som han viste at han bar en kul klokke ;)
Dessverre ikke spottet noen andre med Norges nato

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2