Klokkespotting

Før 1. mai toget i oslo i dag, ble jeg stående og vente til toget satte seg i bevegele.. så denne og vell oppdragen som jeg er spurte jeg om et bilde var ok. Dagens spott i alle fall. Trolig en av dere.. who? :)?

IMAG0092.jpg
 
Så en Omega Seamaster 2254 (Sort med sverdvisere) på den lokale Rema1000. Jeg må si det gir et ekstra støkk å spotte en klokke utenom de store byene.
 
Vintage Ploprof, Breitling Navitimer og Rolex Sub på Tjuvholmen i kveld.
 
Hvit Rolex explorer på en av gutta på flighten min i dag. Den satt som et skudd og selvsagt måtte jeg ta frem min egen og smile litt da jeg kom hjem fra årets første 18 hull :)
 
Pam på gummi, og PO chrono med orange bezel og orange rem på uteserveringen på Bislett bad i dag.
 
Finfin vintage Datejust i stål på sneakersbutikken ( Tennis tror jeg det heter) på Torgalmenningen mandag.
 
Smurfen på skjønnhetseksperten på God Morgen Norge. Jeg tror han er veldig bevisst på den. Når han smører på krem så tar han det på venstre hånd, nærme klokken, slik at det blir noen veldig fine close-ups :)
 
2 TT Submarinere i dag, begge med sort skive. Spottet også en Omega PO Chrono av eldre type i Frederiks gate.
 
Spottet akkurat en Rolex 16570 med hvit skive på min lokale kaffebar, Mocca.
Han hadde et langt blikk på min DSSD.
 
Hehe, vet ikke om den skal postes her eller på humortråden. Den skal i allefall sees!
Og en helgull datejust @ 1:21

[video=youtube;cYplvwBvGA4]http://www.youtube.com/watch?v=cYplvwBvGA4[/video]


En Rolex Submariner i gull/stål med blå skive på spillekstperten på "Pantelånerne i Las Vegas". Et flott program for spotting, som fler her inne har oppdaget:)
 
Bear Grylls bruker en Breitling Emergency i starten av Man vs. Wild. Går senere over til Bremont.

Breitling
ManVsWild-BreitlingEmergency3.jpg


Bremont
6883160136_ac391b7e26.jpg