Klokkespotting

Det programmet er noe av det tåpeligste jeg har sett, håper for deltakerne sin skyld at det er kraftig staget.
Så også en tag heuer en kar "tilfeldigvis" fant støve bort i en gammel skuff, en formula 1 som lett var vært 1500$.
 
Spottet en Rolex Date med glatt bezel utenfor BAR på fredag, på torsdag kommenterte jeg Omegaen til en som kjøpte øl av meg i baren på skolen, han ble kjempeglad og sa jeg var den første som hadde lagt merke til klokka hans :)
 
Takk, det var en nedtur da. Hadde håpet på et ekstra argument for Kobold...

Off-topic: Varg Veum filmene er faktisk helt OK tidsfordriv, stor grad av produktutplasseringg + puppene til Aqualene! Suksessoppskriften på Bergensk film er å lage den uten bergensere i hovedrollene! :eek:
 
Takk, det var en nedtur da. Hadde håpet på et ekstra argument for Kobold...

Off-topic: Varg Veum filmene er faktisk helt OK tidsfordriv, stor grad av produktutplasseringg + puppene til Aqualene! Suksessoppskriften på Bergensk film er å lage den uten bergensere i hovedrollene! :eek:

Er ikke det egentlig suksessoppskriften på alt bergensk? :D:D:D:D
 
b00b2409-a115-b486.jpg


Iwc på dredskledd kar på bybanen. Pent ur. :p
 
54d0bab7-057e-447d.jpg

Er det ikke en AP jeg spotter på lanken til eks-Orkla sjef Bjørn Wiggen:)

Daytona?

Edit; vors i kveld 5 av kara hadde rolex ( 1985 sub, Maxi sub, Maxi sub , datejust hvit skive og 14060. I tillegg kom en på tampen med iwc portuguese chrono med svart skive.

Hyggelig kveld selvom jeg er i seiko modus om dagen med Båtpuss og bilskruing.
 
Begynner å mistenke at det er noe rart med det bildet. Omega lugs er jeg enig i, men får det ikke til å stemme at den skiven er speedmaster. Subdials sitter for tett synes jeg. Tricky