Klokkeriet

Om du ikkje skjønnar , så er vel det ditt problem.? Har ikkje tid til vaksenopplæring no
Gå inn att på FB og moderer denne uthenginga du før det blir lynsjestemning.
Vis vedlegg 31751
Bjørnar, hva er egentlig formålet ditt? Og hvorfor er du så mye på Klokkeriet når du ikke liker det?

Du var ganske fornøyd da du kjøpte Steinhart der her om dagen? Og Den Casioen du selger der inne nå får du sikkert litt for. Eller hva @bears1 ?
 
Du kommer til å spise deg tjukk @2JHead :D Er dessverre bare tull og tøys fra en såret eks-Klokkeriet medlem.

Ser forresten at @bears1 har slettet alle innleggene sine på Klokkeriet og meldt seg ut. Traff jeg en nerve?
 
  • Liker
Reaksjoner: ztalin
Klokkeriet er OK å følge, det. Man finner humoristiske poster, billig ræl på auksjon, billig ræl til fastpris, dyrt ræl på auksjon, dyrt ræl til fastpris, fæle klokker, flotte klokker både for salg og vist frem, rare spørsmål og mye annet. Man må ha et åpent sinn med 20.000 medlemmer.

MEN jeg mener admins på ta seg i sammen og oppføre seg mer profesjonelt.
Dagens admins tåler ikke kritikk, da går det over i hersketeknikk og sure miner.
Enkelte medlemmer har blitt truet med utkastelse og noen er blitt kastet ut for kritikk av klokkemerker/personer, til og med når kritikken kun har vært på PM til admins eller på andre grupper.
Det har skjedd at admins til og med har laget en egen post og hengt ut navngitte personer med printscreen, som advarsel om hvordan det går om folk ikke følger reglene. Useriøst.
Bemerket en av disse postene med kommentar og den ble da slettet av en annen admin. Hvorfor måtte jeg bemerke dette da Klokkeriet ikke tolerer uthenging av andre, men gjør det selv?

Ser litt av hersketeknikken rett over her og et par sider tilbake, forresten. Litt samme fremtoning som på Klokkeriet.
Litt mer menneskelig, rolig og hyggelig adferd fra admins, så kan dette bli bra. :)
 
Redigert:
Jasså du @Rød
Du bedriver rasehat på klokkeriet og blir kastet ut.
Bra vi har mer takhøyde her.:p;)
Høh - jeg synes bare det er feil å henge ut navngitt person, selv om personen brukte et rasistisk ord.
Jeg er, enn så lenge, fortsatt medlem.
 
Altså, problemet mitt med Klokkeriet var ikke bare at det ble for useriøst, men også det at absolutt HELE newsfeeden var fylt opp med bilder DW/DKNY klokker, spam, krangling og dritt. Det var laaaangt mellom de mer seriøse postene. Men når det er sagt, og som en del har påpekt i tråden er det flott med en lavterskel-gruppe for klokkeinteresserte. Helt topp. Men i motsetning til et forum hvor du velger selv hva du vil lese får du heller alt opp i ansiktet, og det ble helt uinteressant for meg. Se forskjellen på TS-gruppen vi har laget nå. Mye aktivitet der også, men det er bilder og poster av seriøse folk med genuin interesse for klokker. Ikke bare "sjekk min nye DW-klokke!". I tillegg har gruppen, heldigvis, klare retningslinjer for bruk. Akkurat som det er brukere på Klokkeriet som er kunnskapsrike og flinke vil det alltid være folk som er uenige og noen ganger useriøse også på TS. Men jeg har allikevel klokketro (ding) på at TS-gruppen vil være et mer seriøst alternativ for oss klokkeinteresserte. Så la oss ikke snakke Klokkeriet ned, men heller Tidssonen opp :)

PS: ja, jeg vet man kan "unfollow" og fortsatt være medlem i en Facebookgruppe, men da går vitsen litt bort gjør den ikke?
 
Redigert:
Hva alt med folk legger ut om seg på FB så må klokkeriet være et eldorado for å bli robbet, lurt og få inbrudd.. Derav kun klokker rundt 2-5´kr der.. og diskusjonen deretter.
 
Finnes det noen bånd mellom Tidssonen og Klokkeriet, eller er de helt uavhengige av hverandre?

Admin her er ikke venn av admin der o.l.?
 
Finnes det noen bånd mellom Tidssonen og Klokkeriet, eller er de helt uavhengige av hverandre?

Admin her er ikke venn av admin der o.l.?

Det er ingen formelle bånd mellom Klokkeriet og Tidssonen :)

Jeg kjenner noen av administratorene gjennom deres roller på Klokkeriet, og evt. medlemskap her.