Klokkeriet

Kjenner ikke saken og har heller ikke veldig mye følelser hverken for eller mot Klokkeriet. Litt som facebook. Bruk det du liker og ignorer resten. Synes forrøvrig at det generelt er en uting å oute folk med navn. Noe av greia med TS og nickene er jo nettopp at man til en viss grad kan være anonym. Fullt mulig å både svare på kritikk og gi en verbal kilevink uten å oute. just my 2 cents..
 
Redigert:
Kjenner ikke saken og har heller ikke veldig mye følelser hverken for eller mot Klokkeriet. Litt som facebook. Bruk det du liker og ignorer resten. Synes forrøvrig at det generelt er en uting å oute folk med navn. Noe av greia med TS og nickene er jo nettopp at man til en viss grad kan være anonym. Fullt mulig å både svare på kritikk og gi en verbal kilevink uten å oute. just my 2 cents..

Ja, er helt enig med deg. Tror uansett han har fått beskjeden, så redigerer innlegget. Nå skal det sies, at vi som er administratorer på Klokkeriet, ikke akkurat er anonyme.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ringeklokke og Newbie
Brukte Klokkeriet litt før, men nå er det for stort og dermed rotete for min smak. Klikker jeg på kommentarer på et objekt er også dette objektet på topp hver gang jeg titter innom gruppen, uansett om auksjonen er gått ut for flere uker siden.. Facebook algoritmer, men irriterende.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Genta
Ja, er helt enig med deg. Tror uansett han har fått beskjeden, så redigerer innlegget. Nå skal det sies, at vi som er administratorer på Klokkeriet, ikke akkurat er anonyme.

Som moderator for annet nettsamfunn bør du uansett holde deg for god til å fortsette konflikt med ett av dine egne medlemmer, på et annet forum enn det du modererer. Det mener i allefall jeg.
 
Redigert:
Som moderator for annet nettsamfunn bør du uansett holde deg for god til å fortsette konflikt med ett av dine egne medlemmer, på et annet forum enn det du modererer. Det mener i allefall jeg.
Nå er det vel strengt talt ikke jeg som fortsetter noen konflikt. Det er heller ikke jeg som dro den hit.

Og det å være administrator på Klokkeriet er verken et politisk verv eller lønnet arbeid for den saks skyld, så når noen kommer med grunnløse anklager - uansett forum, synes jeg at jeg står fritt til å svare på tiltale.
 
Redigert:
Nå er det vel strengt talt ikke jeg som fortsetter noen konflikt. Det er heller ikke jeg som dro den hit.

Og det å være administrator på Klokkeriet er verken et politisk verv eller lønnet arbeid for den saks skyld, så når noen kommer med grunnløse anklager - uansett forum, synes jeg at jeg står fritt til å svare på tiltale.

Her vil nok måten du svarer på være viktigere enn at du gjør det. Når du velger å eskalere konflikten, ved å oute med fullt navn, er det lett for at inntrykket om «gærne» administratorer fester seg og at du sånn sett selv gjør den jobben de eventuelt grunnløse påstandene var ment å bidra til.
 
Morra di!
IMG_20180301_185026.png
 
Klokkeriet med egen LE i samarbeid med Yema. Pen sak.
Jeg vet lite om Yema, så hva tenker dere?
A21A4AB3-E47B-41BF-8FCC-1A246E88642F.jpeg


 
  • Liker
Reaksjoner: Mulliner
Klokkeriet med egen LE i samarbeid med Yema. Pen sak.
Jeg vet lite om Yema, så hva tenker dere?Vis vedlegg 217299


Dette var jo litt kult da. :)
Yema har jo også masse god historie.
 
Klokkeriet med egen LE i samarbeid med Yema. Pen sak.
Jeg vet lite om Yema, så hva tenker dere?Vis vedlegg 217299

Kult det. Men ikke noe for meg.
 
Klokken er for så vidt fin den, men å ha logoen til Klokkeriet på skiven? Blir som å ta på seg et par crocks til findressen; utrolig pinlig å bevege seg ut i offentligheten.

Ser at klokken selges uten logoen til Klokkeriet også, og da skjønner jeg ikke hvem som frivillig velger versjonen med logo...?