Klokkeplaner for 2019

Tenker meg en ny Chrono og gjerne noe utenfor allfarvei. Disse 2 er på lista for 2019. Veldig forskjellig, men spennende hver for seg, begge ligger på +- €5k .
334568BE-C351-4B06-A8A0-E81755A3ECAC.jpeg 1F163878-16B1-47D5-BDFC-7DD262ACC44F.jpeg
 
Med ny Speedmaster på slutten av 2018, så trodde jeg at jeg skulle være fornøyd for en stund. Har enda ikke hatt gleden av å eie en Submariner som jeg forsåvidt har hatt lyst på siden interessen startet, men endte alltid med å velge noe annet. Nå har den satt seg på netthinnen. Tror kanskje jeg må bestille en no-date :)
Er det noe sjanse for å få den ila 2019 om jeg bestiller nå mon tro?
 
Blir vel en skx007 og lyst på den oransje japan seikoen jeg ikke husker navnet på. Lyst på en squale atmos 50. Veldig åpen for mye annet spesielt vintage men grunnet lite kunnskap er jeg ganske redd for å kjøpe vintage.
 
  • Liker
Reaksjoner: Auto
Enkelt og greit; 126710BLRO og Panerai 682, og beholde det jeg allerede har.

Førstnevnte er prisgitt ADs goodwill, den andre må jeg nok lete litt etter med mindre jeg i et svakt øyeblikk går på en «Bjerke-smell» :eek:

Det sagt, jeg kjenner en utrolig kløe etter noe motorisert moro i form av RS, M eller AMG-innpakning. I så fall kan det jo bli litt endringer i både bilpark og klokkeboks :D

Foreløpig går det veien :D

E18355FF-1B8E-4DB7-8953-EE64E46E1C0A.jpeg
 
Venter til etter Basel, men satser på Speedmaster Cal 321 som 50 års jubileumsmodell for månelandingen.

Videre hører jeg en Batman rope fjernt til meg fra et eller annet sted:D

Batman ropte høyere enn jeg trodde (kjøpt allerede), og Omega ser ikke ut til å slippe det jeg håpet på så planene blir nok endret.

Nå lurer jeg på om jeg skal trosse alle mine ambivalenser og motforestillinger rundt Rolex og gull, å gå for denne
A8909A45-40B2-49C0-9E19-E3CE27EEC227.jpeg
 
Batman ropte høyere enn jeg trodde (kjøpt allerede), og Omega ser ikke ut til å slippe det jeg håpet på så planene blir nok endret.

Nå lurer jeg på om jeg skal trosse alle mine ambivalenser og motforestillinger rundt Rolex og gull, å gå for denne
Vis vedlegg 141699
Denne karamelliserte snadderet av en Rolex er bare så herlig :)