Klokkeplaner for 2016?

Er litt usikker på om jeg skal flippe Daytonaen neste år for noe annet spennende, noe i gull frister. Hulken blir værende fremmover hvertfall.

Jeg likte veldig godt utseendet på denne vintage Hamilton Military Chrongraph. Noen synspunkter på Uret valjoux 7750 og hvorvidt dette er en god deal?

http://www.ebay.com/ulk/itm/201262897531

158.jpg

726.jpg

• Liker
Reaksjoner: Devil
Sparer til en krone, så forhåpentlig kommer det en inn ila. 2016. Enten Sub eller DJ, får ikke helt bestemt meg.
Redd jeg da må selge min Longines Master Chrono for å finansiere oppgraderingen.
Så gjenstår det å se om jeg klarer å være disiplinert nok til å ikke impulskjøpe noe helt annet på veien..;)

Etter å ha hatt et mer innholdsrikt 2015 enn planlagt, så ligger listen litt lavt for 2016.

Jeg har konkrete planer om å bygge noen nye klokker. Det er litt spinn-off av gale ideer og tanker som svirrer rundt i hodet. Det er det ene.

Det andre er at jeg vil prøve å fikse opp en gammel Mikke-Mus klokke som ligger og samler støv. Urverket i denne er ikke noe å spare på, så det betyr at jeg må få tak i en OK donor.

Dermed er dette om å fortsette å skru en stor plan...

Annet kjøp og salg?
Jeg skuler bort på klokkeskuffen av og til og lurer på om det er noe som kan tas bort. For øyeblikket er jeg veldig fornøyd med samlingen....

8

Jeg har vel aldri noen gang hatt suksess med disse trådene her. Det går aldri som planlagt.

I år har jeg solgt Paneraien min, kjøpt og solgt noen Rolexer, og kjøpt Oris som jeg tror er keeper. Eneste jeg ser for meg at jeg har lyst på neste år er en Pepsi og en dressklokke av noe slag. Ingen av dem skjer nok.

Etter å ha vært ekstremt impulsiv så har jeg endelig ryddet opp i boksen Skal prøve å ikke være så impulsiv og tror disse kommer inn i løpet av 2016:
Omega Planet Ocean 42mm
Omega Aqua Terra 38,5
Vurderer å bytte ut 116040 med en Sea Dweller

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Hva er det de sier i reklamen? En krone her og en krone der - det blir penger av slikt....

Av klokker jeg ser på nå er Reverso, DJ2, Portuguese 7 days. Forresten det er bare en krone - blir vist ikke så dyrt likevel

• Liker
Reaksjoner: Grendel