Klokkeplaner for 2016?

Intet skal ut i 2016 som er planlagt. Håper og få inn følgende.. Vi får se hva lommeboken sier etterhvert.

Rootbeer
jl45t5.jpg


Og en sub two-toned.
2v85vlg.jpg
 
Fått testet en del i år. Ut går vel en av to Rolex GMT'er. Inn frister det med noe enkelt og stilfullt; JLC Master Control Date. Evt en Datejust, hvitt gull, flutedt bezel, oysterlenke... I en lang periode har flippe lysten vært helt fraværende, mulig det bare blir ting ut !?
 
Mange GO-ønsker her. Hvor handler man etter at Tidemann mistet agenturet?
Ser på GO-hjemmesiden at Thune er retailer, men ingen info om dette på Thunes hjemmeside.
Uansett skal en av disse inn i 2016:
LLLVjOJ.jpg

yky4vJz.jpg

T89A8Ft.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Jone
Mange GO-ønsker her. Hvor handler man etter at Tidemann mistet agenturet?
Ser på GO-hjemmesiden at Thune er retailer, men ingen info om dette på Thunes hjemmeside.
Uansett skal en av disse inn i 2016:

Var innom Thune i Stortingsgata i forrige uke, de hadde klokkene inne men hadde ikke fått "møblene" til å stille de ut ennå.
 
40-årsgave til meg selv er bestilt og i produksjon, håper den kommer fra Tyskland i tide.
Ellers er planen å få ut fingeren og få byttet PAM111 i en PAM112, muligens PAM000.
Og... Skulle det gå skikkelig bra på jobben drømmer jeg om en IWC Portuguese 7-days.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Jeg sparer fortsatt til Speedmaster, men tror ikke jeg kommer dit i 2016. Når kontoen vokser blir det også mange fristelser, og jeg kan motstå alt untatt fristelser....

Kan være jeg ryker på en Seiko Alpinist, det tenker jeg er en flott turklokke på mitt budsjett.


Skal også prøve å selge noe, Visodate og en Seiko er kandidatene der.
 
Planen for 2015 gikk ikke helt som forventet - men det ble en box fresh Rolex GMT Master II med mitt navn i sertifikatet. Så fornøyd med det.


Planen for 2016 er vel slik:

Jeg har lenge ønsket meg en dressklokke, og optimalt ville det vært en JLC Reverso Duo, men jeg tror jeg kommer til å nøye meg med en slik:




Jeg har egentlig lovet min bedre halvdel at Rolexen skal bli, men jeg er 75% sikker på at jeg ryker på en box fresh 15400 med blå skive før sommeren.






Helt til slutt:

Hvis jeg skulle komme over noe ekstraordinært ville det blitt en slik:

 
Er litt usikker på om jeg skal flippe Daytonaen neste år for noe annet spennende, noe i gull frister. Hulken blir værende fremmover hvertfall.
 
Sparer til en krone, så forhåpentlig kommer det en inn ila. 2016. Enten Sub eller DJ, får ikke helt bestemt meg.
Redd jeg da må selge min Longines Master Chrono for å finansiere oppgraderingen.
Så gjenstår det å se om jeg klarer å være disiplinert nok til å ikke impulskjøpe noe helt annet på veien..;)