Klokkelandslaget – vår podcast om klokker!

Hvilket ur bærer folk når de lytter til siste episode av Klokkelandslaget?

79BDFB7F-19FD-4BEE-97CD-91C34CD7B427.jpeg




;)
 
Takk for tilbakemelding!

Det ene utelukker ikke det andre :)

Vi har hatt planer om å ha Kevin i studio i lang tid, men det har alltid kommet noe i veien. Endelig fikk vi det til :)

Hans Wang var en mer spontan (men god) idé, da han brått var i Norge på visitt. Vi grep muligheten.

Begge var i studio på samme innspillingsdag, derfor ble det naturlig nok (og ganske tilfeldig) to Klokkeriet-relaterte episoder ganske tett på.

Syntes dere gjør det jævlig bra jeg ass. Artig å bli litt bedre kjent med folkene bak mye av klokkegreiene her på berget, men ta gjerne med folk her fra TS også (Skal dere ha pod om Panerai vil jeg gjerne henge i et horn på veggen å sutre om at alt var mye bedre før gjennom hele episoden......).

Mer seriøst, vil foreslå at dere kikker litt på Gray Market's unboxing videoer når det gjelder det å zoome inn på klokkene som vises frem i videoene. Føler dere har litt å hente der. Just my 2c....
 
  • Liker
Reaksjoner: Tazoslo og Jon Henrik
Ventet på spørsmål om Watch Vault, men Kevin har kanskje ikke noe med det å gjøre..? Ellers en fin episode, som vanlig!
 
Ventet på spørsmål om Watch Vault, men Kevin har kanskje ikke noe med det å gjøre..? Ellers en fin episode, som vanlig!
Jeg sitter i styret i WV, og vi tenkte nok ikke på det der og da, men det er nok uansett bedre at daglig leder i WV evt. stiller for å prate om det.
 
Det stemmer! Fersk episode her, for de som ikke har satt opp varsel:
 
Fin episode. Når det gjelder prisøkninger kan det vel også nevnes at IWC har hatt en saftig økning på enkelte modeller. For eksempel er pilotkronograf (41mm) på lenke plutselig opp 20% (fra 85k til 102k)!
 
Fin episode. Når det gjelder prisøkninger kan det vel også nevnes at IWC har hatt en saftig økning på enkelte modeller. For eksempel er pilotkronograf (41mm) på lenke plutselig opp 20% (fra 85k til 102k)!
Hvis ikke jeg husker helt feil var vel IWC et av merkene som justerte prisene litt ned for noen år tilbake også? Det kan sikkert @JørgenO mene noe om?
 
Veldig fine podcaster/videoer. Men jeg lurer på en ting… Ligger det en tung markedsstrategi bak det å slippe podcasten på spotify på morgenen, mens YouTube-videoen først kommer etter lunsj en gang?

:rolleyes:
 
Jeg liker veldig godt at den slippes på morgenen som podkast. Jeg pleier som regel å storkose meg med dere på ørene mens jeg sitter på en ergometersykkel lenge før frokost. Helt konge med fersk podcast på tirsdager, så om det skal synkroniseres med tidspunkt på YouTube håper jeg det blir gjort tidligere på YT, ikke senere som pod.
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai
Har vel vært et par case'er hvor RM klokker har blitt nappa av folk under F1 arrangement. Så får se om JTB tør å gå med sin til vintern igjen.
 
  • Wow
Reaksjoner: Nicolai
Veldig fine podcaster/videoer. Men jeg lurer på en ting… Ligger det en tung markedsstrategi bak det å slippe podcasten på spotify på morgenen, mens YouTube-videoen først kommer etter lunsj en gang?

:rolleyes:
Jeg liker veldig godt at den slippes på morgenen som podkast. Jeg pleier som regel å storkose meg med dere på ørene mens jeg sitter på en ergometersykkel lenge før frokost. Helt konge med fersk podcast på tirsdager, så om det skal synkroniseres med tidspunkt på YouTube håper jeg det blir gjort tidligere på YT, ikke senere som pod.

Jeg tolker det som at dere egentlig vil ha både Youtube og Spotify samtidig (på morgenen), slik at man kan velge der og da? Jeg undersøker hva vi kan gjøre :)
 
  • Liker
Reaksjoner: KentOve og Balongum
Hvis ikke jeg husker helt feil var vel IWC et av merkene som justerte prisene litt ned for noen år tilbake også? Det kan sikkert @JørgenO mene noe om?
Det stemmer, men det er nok helt tilbake til rundt 2012 (om jeg husker riktig). Justeringen var ganske stor den gangen, Norge var helt ute av synk med resten av verden.
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Ny episode, denne gangen med karene i Micromilspec som gjester! :)