Klokkelandslaget – vår podcast om klokker!

Hvordan i huleste er den Cartier-bezelen ripefri?

Koser meg med podcastene! :D
Et lite ønske, (kan hende jeg ikke har lett og ikke funnet, på websiden, men det er likevl relevant);
Fordelen med video er at man kan legge på bilder/video av de aktuelle klokker man snakker om, samt tekst med modell/referansenummer. Det hadde gjort det både mer interesant å se på og visualisere klokkene man snakker om. Når det googles/blas på weben er dette også noe man kan vise frem tenker jeg.. (Kanskje tekniske eller opphavsrettslige ting som gjør det vanskelig, men er vel bare å undersøke og ha tungen rett i munnen?)
Hadde ikke vært noen ulempe med opplisting av nevnte klokker i teksten under video også, gjerne med linker (inkludert til artikkel på eventuelle artikler/tråder på tidssonen.no).

Angående mer klokkebilder og scrolling i video, så skal vi se hva vi kan gjøre innenfor de ressursene vi har i dag :)

• Liker
Reaksjoner: Zawatch
Fortsatt en trivelig og variert lytteopplevelse. Men jeg forstår ikke helt hvorfor dere sourcer gjester fra klokkeriet når du/dere har Norges beste klokkeforum å plukke gjester fra? Jeg synes det hadde vært langt mer interessant å høre litt fra og om noen av medlemmene her fra TS. Ellers tommel opp :)

Fortsatt en trivelig og variert lytteopplevelse. Men jeg forstår ikke helt hvorfor dere sourcer gjester fra klokkeriet når du/dere har Norges beste klokkeforum å plukke gjester fra? Jeg synes det hadde vært langt mer interessant å høre litt fra og om noen av medlemmene her fra TS. Ellers tommel opp :)

Takk for tilbakemelding!

Det ene utelukker ikke det andre :)

Vi har hatt planer om å ha Kevin i studio i lang tid, men det har alltid kommet noe i veien. Endelig fikk vi det til :)

Hans Wang var en mer spontan (men god) idé, da han brått var i Norge på visitt. Vi grep muligheten.

Begge var i studio på samme innspillingsdag, derfor ble det naturlig nok (og ganske tilfeldig) to Klokkeriet-relaterte episoder ganske tett på.

Hvilket ur bærer folk når de lytter til siste episode av Klokkelandslaget?

79BDFB7F-19FD-4BEE-97CD-91C34CD7B427.jpeg

;)

Takk for tilbakemelding!

Det ene utelukker ikke det andre :)

Vi har hatt planer om å ha Kevin i studio i lang tid, men det har alltid kommet noe i veien. Endelig fikk vi det til :)

Hans Wang var en mer spontan (men god) idé, da han brått var i Norge på visitt. Vi grep muligheten.

Begge var i studio på samme innspillingsdag, derfor ble det naturlig nok (og ganske tilfeldig) to Klokkeriet-relaterte episoder ganske tett på.

Syntes dere gjør det jævlig bra jeg ass. Artig å bli litt bedre kjent med folkene bak mye av klokkegreiene her på berget, men ta gjerne med folk her fra TS også (Skal dere ha pod om Panerai vil jeg gjerne henge i et horn på veggen å sutre om at alt var mye bedre før gjennom hele episoden......).

Mer seriøst, vil foreslå at dere kikker litt på Gray Market's unboxing videoer når det gjelder det å zoome inn på klokkene som vises frem i videoene. Føler dere har litt å hente der. Just my 2c....

• Liker
Reaksjoner: Tazoslo og Jon Henrik
Ventet på spørsmål om Watch Vault, men Kevin har kanskje ikke noe med det å gjøre..? Ellers en fin episode, som vanlig!

Ventet på spørsmål om Watch Vault, men Kevin har kanskje ikke noe med det å gjøre..? Ellers en fin episode, som vanlig!
Jeg sitter i styret i WV, og vi tenkte nok ikke på det der og da, men det er nok uansett bedre at daglig leder i WV evt. stiller for å prate om det.

Fin episode. Når det gjelder prisøkninger kan det vel også nevnes at IWC har hatt en saftig økning på enkelte modeller. For eksempel er pilotkronograf (41mm) på lenke plutselig opp 20% (fra 85k til 102k)!