Hva med utgående Conquest, fra 11-17k avhengig av urverkEg kupper denne og trenger innspill til eit framtidig innkjøp. Eg er friluftsmann og befinner meg ofte i våte omgivelser (laksefisker). Derfor ønsker eg alternativer med minimum 20 atm. Og klokka bør være såpass "pen" at den kan brukast på jobb med jeans og skjorte, uten at det blir blodharry.
Eg synes ein del dykkerklokker blir for klumpete når eg har på meg fiskebekledning, så relativt slankt design er ein fordel. Og eg synes det er kjekt å ha klokker som ikkje er typiske "bestselgere", som "alle" har.
Eg hadde seiko alpinist på lenke, som fungerte godt. Men eg vart aldri 100% komfortabel med den dreibare ringen med kompassfunksjon. Det passa ikkje ocd'n min at den bestandig måtte justerast og den rota til urskiva. Derfor solgte eg den.
Eg har ein Certina DS-2, som er heilt konge! Den duger til alt, og det er egentlig berre tull å leite etter ny allrounder - men noko må ein ha å glede seg til.
Eg har vurdert bruvik sine svalbard artic fjords. Eg kan leve med dimensjonene og eg digger urskivene, men eg MÅ ha dato. Eg er notorisk surrete og dato funksjonen blir brukt daglig. Derfor utgår desverre denne.
Eg har vurdert Orient star 1964 Mark 2. Synes denne er pen, men etter å ha lest litt meir om den, får den ein del kritikk som gjere at eg har valgt den bort.
Andre spennende alternativer eg kan vurdere? Eg ønsker primært å kjøpe nytt og maks 25 000.

Longines Conquest | Urmaker Bjerke
Oppdag Longines Conquest L3.759.4.58.6 – en elegant klokke med sort lakkert tallskive, kvartsurverk og 30 bar vanntetthet. Tilgjengelig hos Urmaker Bjerke.