Klokkecafé – løst og fast om klokker

Eg kupper denne og trenger innspill til eit framtidig innkjøp. Eg er friluftsmann og befinner meg ofte i våte omgivelser (laksefisker). Derfor ønsker eg alternativer med minimum 20 atm. Og klokka bør være såpass "pen" at den kan brukast på jobb med jeans og skjorte, uten at det blir blodharry.
Eg synes ein del dykkerklokker blir for klumpete når eg har på meg fiskebekledning, så relativt slankt design er ein fordel. Og eg synes det er kjekt å ha klokker som ikkje er typiske "bestselgere", som "alle" har.
Eg hadde seiko alpinist på lenke, som fungerte godt. Men eg vart aldri 100% komfortabel med den dreibare ringen med kompassfunksjon. Det passa ikkje ocd'n min at den bestandig måtte justerast og den rota til urskiva. Derfor solgte eg den.
Eg har ein Certina DS-2, som er heilt konge! Den duger til alt, og det er egentlig berre tull å leite etter ny allrounder - men noko må ein ha å glede seg til.

Eg har vurdert bruvik sine svalbard artic fjords. Eg kan leve med dimensjonene og eg digger urskivene, men eg MÅ ha dato. Eg er notorisk surrete og dato funksjonen blir brukt daglig. Derfor utgår desverre denne.
Eg har vurdert Orient star 1964 Mark 2. Synes denne er pen, men etter å ha lest litt meir om den, får den ein del kritikk som gjere at eg har valgt den bort.

Andre spennende alternativer eg kan vurdere? Eg ønsker primært å kjøpe nytt og maks 25 000.
Hva med utgående Conquest, fra 11-17k avhengig av urverk

Då kan eg følge opp med eit spørsmål her, husk berre at der finnes ikkje dumme spørsmål, berre dumme folk 😁
Grunnen til at eg har tenkt minimum 20 atm, er rett og slett det at eg på laksefiske i perioder står og holder laks under vann i "lengre" tid, før eg slipper den fri igjen. Dermed er klokka alt frå 10 til 20 cm under vann, og i inntil 5-10 minutter i tilfeller der laksen er svært medtatt. Og ein urmaker fortalte meg ein gang at skulle ein vere i vann, var det minimum 20 atm og skrukrone som gjaldt - 10 atm og uten skrukrone, hadde han aaaaldri svømt eller dykka med.

Det vart dermed etablert som ein sannhet og eg har egentlig ikkje reflektert meir over det. Men dersom ei klokke med 10 atm trygt kan nyttast til mitt bruk, opnar jo det opp for at eg kan bruke Seiko Sharp edge'n min på fisketur. Og det opner opp for mange spennende alternativer å vurdere, som conquest som er nevnt, Zitizen series 8 osv.

Men kva seier dykk, kan eg med god samvittighet utsette ur med 10 atm for det eg beskriver?

Ikke dumt spørsmål i det hele tatt, stadig oppdukkene diskusjon det med vantetthet. Omega sier f.eks. at deres klokker ER den vanntetthet de oppgir.

an OMEGA watch that is water resistant to 30 metres can be worn for swimming at depths of up to 30 metres underwater.

Øvrige produsenter pleier som regel å hevde at 100m er tilstrekkelig for svømming og snorkling, ikke dykking.

For øvrig har skrukrone i utgangspunktet ikke noe med vanntetthet å gjøre. 100m er 100m. Det er derimot særlig relevant for behovet du beskriver, da du unngår å kronen trekkes ut under aktivitet.

Oppsummert. Jeg vil sett på klokke med 100m+ og skrukrone

Redigert: