Klokkecafé – løst og fast om klokker

Ok, da forstår jeg det sånn at du eier ingen Isofrane.
Det skal jeg si når jeg får mine Borealis i postkassen.
Det er sikkert en del forskjeller, ja.
Planen er å skrive en tråd hvor jeg skal sammenligne Omega, Isofrane, Borealis på en nøye måte.
Det blir sikkert mange nysgjerrig på.

Jeg har ikke eid Isofrane og Borealis samtidig, ga Isofrane med en klokke jeg solgte.

En sammenligningstråd høres bra ut!

• Liker
Reaksjoner: Hammerfjord
Junghans planlegger å tilby 18K gull Meister Signatur fra september 2021. Manuelt J620 urverk, Junghans eget basert på urverk fra 1950-60 tallet.

FBFAFBC9-DFB7-4F43-857F-B061EC5D15BA.png
C99A88FC-D065-4FDD-8626-A0489E0E75F5.png

Siden kronen sitter midt i skillet så klarte de ikke bestemme seg hvor hvilket design de ksulle gå for, og kuttet like greit ut hele kronen

Grøss! To klokker jeg ikke liker kombinert i en. Symmetri er vel ikke alt, men det får da være måte på!

Har Genta vært involvert på noen annen måte enn som tyveri offer?

Grøss! To klokker jeg ikke liker kombinert i en. Symmetri er vel ikke alt, men det får da være måte på!

Har Genta vært involvert på noen annen måte enn som tyveri offer?
Dette er nok rått tyveri. IG-kontoen @geniusgentawatches forsvant i går kveld, og https://www.taleda.com/ som hadde lagt den ut til CHF 4000, fjernet den fra nettsidene sine.

• Liker
Reaksjoner: hen
Jeg har veldig vanskelig for å tro at denne Genta klokka er seriøst ment, men det er altså en klokke som er produsert i et visst antall?

Som klokke er den selvfølgelig en smakløs miks og et skamløst tyveri av klassisk design. Som humor kan det kanskje fungere som et banalt og veldig enkelt svar på Moser sin Swiss Icon.

moser-swiss-icons-watch-2.jpg

• Liker
Reaksjoner: chrbir