Klokkecafé – løst og fast om klokker

Jeg har vel delt denne før tror jeg, men når jeg fikk se denne som var kommet inn hos Bjerke, så markerte det slutten på min søken etter keramisk klokke. Her er både kasse og bezel totalt vræk.
17587532_406590749704090_1092009861803147264_n.jpg

Delma lager mye fint og er absolutt noe å satse på om en vil ha noe ikke alle har og kvalitet for pengene. Og så kan man hevde at man i dette tilfellet må se til Steinhart for å finne tilsvarende skamløs kopi av kasse/krone/bezel.

• Liker
Reaksjoner: Humla og Jon Henrik
Her ble det gjort litt dypere arbeid angående Kenissi urverkene.

"After a number of recent wins at the Grand Prix d’Horlogerie de Genève, including two last year and another this year, I felt it was time to get a better understanding of the movements produced by Kenissi for Tudor, Chanel, Breitling, and Norqain. Kenissi, a joint venture between Tudor (Rolex), Chanel, and Breitling, is becoming one of the most successful upscale movement makers, and their products are top notch."

• Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
Synes Eliten var potensielt spennende. Et par fiffige løsninger, liker teksturen på skiven og egentlig en fristende totalpakke til en ikke helt ille pris. Satser på at det dukker opp flere bilder og bedre anmeldelser når de får noen eksemplarer ut til de rette folkene.