Klokkecafé – løst og fast om klokker

1579646066364.png

Lekkert.
 
I de tidligere dager var det opptil flere (til dels) spennende unboxing tråder i uken - dette har jo blitt redusert til omtrent null. Hvorfor? Fordi det flippes færre objekter enn før, fordi man er redd for eksponering, eller andre grunner?

Synes det var litt moro og spennende, jeg.
 
I de tidligere dager var det opptil flere (til dels) spennende unboxing tråder i uken - dette har jo blitt redusert til omtrent null. Hvorfor? Fordi det flippes færre objekter enn før, fordi man er redd for eksponering, eller andre grunner?

Synes det var litt moro og spennende, jeg.
Det er ikke lett å rekke å lage en unboxing på de 5 minuttene fra man har «hentet ut» klokken til klokken er på Finn.no/klokkeriet vet du....
 
Driver og leirer litt etter en svart gummireim til Alpinisten men finner lite. Så dukket det opp en liten YouTube-snutt der det påstås at Everest reimer til Submariner passer noenlunde. Vil ikke det bety at Oysterflex også burde passe?
 
543727AA-FB9F-45D9-9D24-2DA331043512.jpeg

Artig med denne klokkeinteressen min. Det er ingen fast hva jeg liker eller kommer til og like:) Vintage, high-end, lavkost beatere eller som avbildet klokker som skiller seg ut. Er vel det som gjør denne interessen spennende for meg. Prøve, feile, utforske osv. Nå kjenner jeg plutselig en dragning mot slanke kronografer. Hva blir det neste?
 
Vis vedlegg 179132
Artig med denne klokkeinteressen min. Det er ingen fast hva jeg liker eller kommer til og like:) Vintage, high-end, lavkost beatere eller som avbildet klokker som skiller seg ut. Er vel det som gjør denne interessen spennende for meg. Prøve, feile, utforske osv. Nå kjenner jeg plutselig en dragning mot slanke kronografer. Hva blir det neste?
God smak, heter det! Er Aquadiven ny hos deg? Den var krem!
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Timex Q med ny Batman neste måned https://www.timex.com/comingsoon/
Pepsi'n var litt søt og morsom, men nå begynner det å bli litt dumt :confused:

Samme design som "Veldig mange". Men en ting som var kult var "T-designet" på timeviseren. Av en eller annen grunn så er det så mange som har en Y/Mercedes-merke der. Det at Timex har "funnet på" å ha en T var jo stilig!

Slett ikke så gal klokke!
Her er det vel noe som bør kunne flagge med norske aner også.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: jayeff
Noen gode tips om ikke-merkespesifikke klokkesider å følge med på? Følger med på monochromewatches, watchcollectinglifestyle, Hodinkee og quill&pad. Men er på leting etter flere, med velskrevne artikler og gode bilder.
 
Noen gode tips om ikke-merkespesifikke klokkesider å følge med på? Følger med på monochromewatches, watchcollectinglifestyle, Hodinkee og quill&pad. Men er på leting etter flere, med velskrevne artikler og gode bilder.

Jeg bruker av og til TimeZone.com (https://www.timezone.com/).
Her er det også en hyggelig prat om klokker. For meg har det blitt kjøpt noen klokker av og til.

8
 
Noen gode tips om ikke-merkespesifikke klokkesider å følge med på? Følger med på monochromewatches, watchcollectinglifestyle, Hodinkee og quill&pad. Men er på leting etter flere, med velskrevne artikler og gode bilder.

Ablogtowatch
Fratello
 
Noen gode tips om ikke-merkespesifikke klokkesider å følge med på? Følger med på monochromewatches, watchcollectinglifestyle, Hodinkee og quill&pad. Men er på leting etter flere, med velskrevne artikler og gode bilder.

Last ned appen "Watchville". Da får du artikler fortløpende fra alle de nevnte (Monochrome, Fratello, Time+Tide, Quill & Pad, Worn & Wound, Hodinkee, Watchonista, Haute Time + mange flere.
Siste døgn har det kommet 23 nye artikler og det er ihvertfall mer enn jeg rekker å lese :)