Sover på det til imårra. Både større og høyere enn tenkt. Men satt overraskende bra.Den var flott! Blir det handel?
Herlighet. Til tross for kjedelige katalogbilder ble denne en av mine favoritter fra Basel 2018, og videoer som dette svekker ikke akkurat førsteinntrykket. Spektakulær klokke.
Og viktigere - hva blir prisen?
Enig. Virkelig flott klokke som jeg ikke kan vente til å se live.Jeg får bare ikke denne Tudoren ut av hodet...
Jeg har også fått med meg dette og lurer på om det kan forklare hvorfor leveransene uteblir. Har de trukket dem tilbake for å sjekke dette tro?Mange som melder om feil på datoskifte på den nye Tudor GMTen.
Jeg har også fått med meg dette og lurer på om det kan forklare hvorfor leveransene uteblir. Har de trukket dem tilbake for å sjekke dette tro?
Tenk om den hadde kommet med en helsort bezel da du. Da hadde jeg nok måttet revurdere hvilken som skulle være ‘den ene’.Ny video fra Watchfinder&Co om Rolex og Tudors nye GMT. Jeg får bare ikke denne Tudoren ut av hodet...
Den kommer nok snart, om ikke annet så i hvert fall aftermarketTenk om den hadde kommet med en helsort bezel da du. Da hadde jeg nok måttet revurdere hvilken som skulle være ‘den ene’.
Mange som melder om feil på datoskifte på den nye Tudor GMTen.
https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=615461
Tenk om den hadde kommet med en helsort bezel da du. Da hadde jeg nok måttet revurdere hvilken som skulle være ‘den ene’.