- Medlem
- 7. aug. 2012
Tror det er innafor med 27 timer.
Merk at det er maks. Sjeldent den fortsatt går når jeg står opp.
Har hatt min Nomos Orion 38 i en tre ukers tid nå, og er fortsatt fersk med manuelt urverk. På det beste har klokken gått 27 timer før den stopper, men skal ha driftsreserve på opp til 43 timer. Det er vel dårligere enn hva man kan forvente? Stopper alltid å trekke den da jeg begynner å føle motstand, og kronen beveger seg litt tilbake etter hvert trekk. Er det mulig at jeg rett og slett ikke trekker den langt nok, eller burde jeg kontakte Nomos ang dette? Redd for å trekke den for mye - vet ikke om det kan skade moderne manuelle urverk?
Send en mail til Nomos, de er serviceinnstilt og jeg er sikker på at de fikser dette kjaptHar hatt min Nomos Orion 38 i en tre ukers tid nå, og er fortsatt fersk med manuelt urverk. På det beste har klokken gått 27 timer før den stopper, men skal ha driftsreserve på opp til 43 timer. Det er vel dårligere enn hva man kan forvente? Stopper alltid å trekke den da jeg begynner å føle motstand, og kronen beveger seg litt tilbake etter hvert trekk. Er det mulig at jeg rett og slett ikke trekker den langt nok, eller burde jeg kontakte Nomos ang dette? Redd for å trekke den for mye - vet ikke om det kan skade moderne manuelle urverk?
Merk at det er maks. Sjeldent den fortsatt går når jeg står opp.
Må innrømme at denne "caught my eye" - the price... not so much.
Vis vedlegg 66491
https://www.shinola.com/lake-erie-monster.html
Hva synes folk om Christopher Ward og Steinhart? Sett litt på Christopher Ward "c60 trident titanium pro 600" og Steinhart "Ocean black dlc".