Klokkecafé – løst og fast om klokker

"Kenneth sjokkert da han åpnet pakke:
Bestilte United-klokke, fikk Chelsea-klokke"
http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/bestilte-united-klokke-fikk-chelsea-klokke/a/23501903/

Må innrømme at jeg lo litt og tenkte til pass for han. Både fordi han holder med feil rødt lag og fordi jeg ikke skjønner at man vil plastre seg selv med noe overprisa juggel fra et fotball-lag!
He He!
Det må vel være noen på laget som har sans for humor!

For han var vel dette en skjebne verre enn døden!

8

"Kenneth sjokkert da han åpnet pakke:
Bestilte United-klokke, fikk Chelsea-klokke"
http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/bestilte-united-klokke-fikk-chelsea-klokke/a/23501903/

Må innrømme at jeg lo litt og tenkte til pass for han. Både fordi han holder med feil rødt lag og fordi jeg ikke skjønner at man vil plastre seg selv med noe overprisa juggel fra et fotball-lag!

Jamen da fikk han jo riktig klokke likevel! Heldig kar. Selv om jeg som CFC supporter nok hadde satt den klokken lengst inne i skapet selv. Slike effekter passer for de som er 12 og nedover?

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Arlendius
uhrtyp-E-logo-O-min1.png

Jeg prøver å fjerne lenken fra min 116610 sub for å ta på nato, men er helt lost og får det ikke til.. Har sett rundt etter guider osv men får det fortsatt ikke til :/

Noen som har noen gode tips om teknikk, eller link til en god guide?

Jeg bruker en flat liten skrutrekker, lurer på om jeg bruker den lilla. Plasser skrutrekkeren korrekt og skyv den fjærbelasta delen av baretten fra lugsa. For at den ikke skal sprette tilbake igjen når du fjerner skrutrekkeren er den smart og presse endeleddet på lenken nedover (oppover ettersom klokken ligger opp ned under operasjonen). Når dette er gjort gjentar du prosessen på andre siden. Ettersom du alt har litt press på endeleddet spretter som regel lenken av når baratten er trykket tilstrekkelig langt inn. Jeg opplevde ofte at det ble litt merker etter baretten bak lugsen ettersom fjæren spretter ut igjen med en gang den kommer fri fra kassen, men dette går fint da en Sub skal brukes :)

Lykke til

• Liker
Reaksjoner: Preacher