Sukk da er jeg på vei inn i min årlige «savnerCasioCitizendesignfra80-90» periode igjen. Utrolig mange flotte digitale klokker fra den tiden.
wristweargear.com
aquastar.ch
I tillegg til Omegas museumsdirektør, Petros Protopapas, så navngir https://businessmontres.com/ VP and Head of Product Development, Jean Claude Monachon, og sønnen, Alain Monachon (Omega Museum Heritage Project Manager), som de tre som har måttet gå hos Omega.Og i en kort oppfølgingssak på tysk bekreftes det at det var Omega selv som fikk tilslaget på auksjonen, og ikke en kjøper i Hong Kong.
Überraschende Wendung im Krimi um eine millionenteure, aber zusammengebastelte Vintage-Uhr von Omega
I tillegg til Omegas museumsdirektør, Petros Protopaps, så navngir https://businessmontres.com/ VP and Head of Product Development, Jean Claude Monachon, og sønnen, Alain Monachon (Omega Museum Heritage Project Manager), som de tre som har måttet gå hos Omega.
Best i Engelsk for min del.Og i en kort oppfølgingssak på tysk bekreftes det at det var Omega selv som fikk tilslaget på auksjonen, og ikke en kjøper i Hong Kong.
Überraschende Wendung im Krimi um eine millionenteure, aber zusammengebastelte Vintage-Uhr von Omega
www.tidssonen.no
Folk som kjøper klokker i dette segmentet og oppover, gjør det vanligvis ikke fordi en fotballspiller eller skuespiller får betalt for å posere med disse.Zucca for B&M og Haaland for Breitling. Jeg kan ikke annet enn å sitte igjen med følelsen av at det er klokkemerkene som har gjort varpet her...
Overhørte noen på Bjerke forrige uke: "er det klokken Ryan Gosling bruker?"Folk som kjøper klokker i dette segmentet og oppover, gjør det vanligvis ikke fordi en fotballspiller eller skuespiller får betalt for å posere med disse.
Eller tar jeg feil?
Overhørte noen på Bjerke forrige uke: "er det klokken Ryan Gosling bruker?"
For oss virker det helt sykt å skulle bry seg om noe slikt, men for den vanlige forbruker kan det gi nok vekt til en klokke over en annen.
Siktetnok til denneSamme Gosling og film som ble kritisert av Buzz Aldrin fordi det Amerikanske flagget ble tatt borte fra scenariet?
Det var litt av en referanse ja![]()