Klokkecafé – løst og fast om klokker

Jeg løper endel (snikskryt) og har prøvd litt diverse på Garmin (945, 955 og nå nylig Epix) Det er jo feil fora dette, men det er jo på sin plass å berømme hvor utrolig bra produkter dette er til formålet. Hjelpes meg for et bra opplegg, design og brukervennlighet.

tissot-prx-2023-extensions.jpg

Sveitsisk kvalitet og aktuelt design i en tilgjengelig prisklasse.

Jeg løper endel (snikskryt) og har prøvd litt diverse på Garmin (945, 955 og nå nylig Epix) Det er jo feil fora dette, men det er jo på sin plass å berømme hvor utrolig bra produkter dette er til formålet. Hjelpes meg for et bra opplegg, design og brukervennlighet.
Ulempen med Epix er at når man trener hver dag (skryt) er det kjedelig å bytte frem/tilbake flere ganger om dagen.
har hendt seg at klokka må shakes i gang igjen.

FARER-MOONPHASE-Hayley-wrist6.jpg

Det britiske mikromerket Farer presenterer tre nye modeller med stor månefase-komplikasjon.

Jeg, som stort sett synes at komplikasjoner bare roter til skivene, må si at jeg likte disse svært godt :)
Det sitter nok litt inne å kjøpe en da jeg frykter for jobben med å stille den hver gang den har stoppet. Det er jo en av grunnene til at jeg prøver å unngå dato.

Hei, de sier jo at ingen spørsmål er for dumme, så har et her:) Kan man starte en chronograph, stoppe den, også starte den igjen uten og nullstille den?