Insight: Fine Watchmaking Market Map in 2022 | SJX Watches
Examining how many people it takes to build a watch.
*based on the Morgan Stanley and LyxeConsult 2022 reports.
Jeg løper endel (snikskryt) og har prøvd litt diverse på Garmin (945, 955 og nå nylig Epix) Det er jo feil fora dette, men det er jo på sin plass å berømme hvor utrolig bra produkter dette er til formålet. Hjelpes meg for et bra opplegg, design og brukervennlighet.
www.tidssonen.no
Rettet det«100% AG!!!»
![]()
Ulempen med Epix er at når man trener hver dag (skryt) er det kjedelig å bytte frem/tilbake flere ganger om dagen.Jeg løper endel (snikskryt) og har prøvd litt diverse på Garmin (945, 955 og nå nylig Epix) Det er jo feil fora dette, men det er jo på sin plass å berømme hvor utrolig bra produkter dette er til formålet. Hjelpes meg for et bra opplegg, design og brukervennlighet.
www.tidssonen.no
Jeg, som stort sett synes at komplikasjoner bare roter til skivene, må si at jeg likte disse svært godt![]()
Det britiske mikromerket Farer presenterer tre nye modeller med stor månefase-komplikasjon.
![]()
Farer lanserer ny kolleksjon med månen i sentrum
Det britiske mikromerket Farer presenterer nye modeller med månefase-komplikasjon.www.tidssonen.no
![]()
Det britiske mikromerket Farer presenterer tre nye modeller med stor månefase-komplikasjon.
![]()
Farer lanserer ny kolleksjon med månen i sentrum
Det britiske mikromerket Farer presenterer nye modeller med månefase-komplikasjon.www.tidssonen.no