Louis Vuitton lanserer Tambour Twenty Chronograph
Ny jubileumsmodell feirer Louis Vuittons 20 år som klokkeprodusent.
www.tidssonen.no
Kronograf fra Louis Vuitton - med El Primero på innsiden!
www.tidssonen.no
www.tidssonen.no
En Panerai med 30 meters WR?
Det er da vitterlig ikke 1. april i dag?
Det er greit nok, @Jon Henrik. Men når merket hovedsaklig er basert på dykkerklokker fra gamledager er det temmelig dårlig å ikke engang kunne si 100m på disse. De koster tross alt ett hundre tusen kroner.
Jeg synes Panerai konstant går i feil retning med flere ting om dagen, så jeg er vel ikke i kundegruppen de prøver å appellere til.
Her tror jeg du treffer spikeren på hodet @Jon Henrik. Det er nok for smalt marked av de virkelige entusiastene til at de vil kunne tjene de pengene de ønsker. Da er det jo helt naturlig å "utvide" spekteret litt med modeller som er litt utenom DNA'et. Selv synes jeg dette er fullstendig skivebom da jeg mener at hele poenget med Panerai er det som var, og ikke dit de er på vei.Men jeg tipper det kom til et punkt hvor man måtte ta noen drastiske grep, og at den kundegruppen de hadde ikke var stor eller finansielt attraktiv nok til å kunne fortsette å satse full gass på bare disse.
P-Shock også nåVis vedlegg 305608
Med alle de de herlige spissformulerte brannfaklene dine hadde du fortjent en podcast!Klokker for EKTE Paneristi. For dette er vel de Panerai-modellene som faktisk ligger nærmest den EKTE historien til merket – altså et merke bygget på ren fantasi og militær-fetisj i fri utfoldelse.
Fra litt spøk til alvor – mistenker at mange som ser disse klokkene kan tenke dette er datamanipulerte bilder. Det er det faktisk ikke. Disse to modellene skulle vært presentert i Genève tidligere i år, men ble holdt igjen grunnet krigen i Ukraina.
Nå har de tilsynelatende blitt lansert eller lekket(?).
Jeg tenker at det er denne retning moderne Panerai burde ha gått. Ikke i det metroseksuelle femi sporet de heller har valgt. Det er nok av påfugl klokker fra andre produsenter.P-Shock også nåVis vedlegg 305608
Mistenker at disse appellerer veldig til denne gruppenJeg tenker at det er denne retning moderne Panerai burde ha gått. Ikke i det metroseksuelle femi sporet de heller har valgt. Det er nok av påfugl klokker fra andre produsenter.