Klokkecafé – løst og fast om klokker

SBGJ255_a.jpg

Nytt fra Grand Seiko!

Jepp, den tikket av mange bokser.
  • ser bra ut
  • ingen dato
  • ingen andre tøysete komplikasjoner
  • stødig og trygt urverk(?)
  • akseptabel vanntetthet
  • fin størrelse
Kan være jeg skal slå til her faktisk.
Eneste jeg er litt skeptisk til er dette samarbeidet med Urban Gentry (som jeg ikke helt vet hva er, og følgelig ikke vet om jeg liker :p )

• Liker
Reaksjoner: MikroKrone
Jepp, den tikket av mange bokser.
  • ser bra ut
  • ingen dato
  • ingen andre tøysete komplikasjoner
  • stødig og trygt urverk(?)
  • akseptabel vanntetthet
  • fin størrelse
Kan være jeg skal slå til her faktisk.
Eneste jeg er litt skeptisk til er dette samarbeidet med Urban Gentry (som jeg ikke helt vet hva er, og følgelig ikke vet om jeg liker :p )

Jeg får en følelse av sporty Longines/Baltic Sector av denne, med fin skivefarge. Kan godt hende at Lorier endelig har greid å kroke meg med denne utgivelsen

Urban Gentry er en klokkekanal på YouTube. Jeg synes videoene har grei underholdning- og produksjonsverdi, selv om det er en del folk som ikke liker eieren av kanalen TGV. Det er visst blitt kjøpt noen abonnenter og brukt materiale uten å spørre om lov, etter hva jeg har fått med meg.

Mark Cavendish har blitt ranet i sitt eget hjem. Utbyttet var bla. to klokker med stor affektasjonsverdi skriver han selv på Instagram.

Det var vel et par av disse. Noen og enhver kan få tårer i øynene av både å bli ranet og miste et par mille-ionier (bada-bishh!) på den måten. Og sånne ransbølger er noe dritt uansett hva slags dårlige pappavitser man får ut av det.

1639038399275.png

LarsB