Klokkecafé – løst og fast om klokker

BM_10702_troisquart.jpg-HD.jpg


Watches & Wonders-nytt fra Baume & Mercier.

 
Grand-Seiko-Heritage-44GS-55th-Anniversary-SBGW289-Sakura-Kakushi.jpg


GS ligger ikke på latsiden. Denne blir i det minste laget for meg, men du verden så vakker tallskive.

 
Grand-Seiko-Heritage-44GS-55th-Anniversary-SBGW289-Sakura-Kakushi.jpg


GS ligger ikke på latsiden. Denne blir i det minste laget for meg, men du verden så vakker tallskive.


Denne likte jeg svært godt!
Får håpe den er like lekker irl.
 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Ligger influensasyk hjemme og kom i min kjedsomhet over denne som er verdt å se, spesielt nr.2 fra Moser :ROFLMAO: :
IWC er fantastisk. :) Den reklamen sparker også i overført betydning til mange bedrifter i Norge som skal være dynamiske og digitaliserte, men der premissgivere er out of touch med målgruppen(e). Ikke alle "forbedringer" som er de facto nettopp det - forbedringer. Herlig snutt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Gin
Skulle tro tilgjengeligheten kunne bli noe bedre her i Europa da?

Neppe, det russiske markedet utgjorde kun 1 % av eksporten fra Sveits i 2021. Økningen i eksporten til USA var f.eks fire ganger større enn bortfallet av det russiske markedet. https://www.fhs.swiss/file/59/comm_220303_a.pdf
1650974329067.png
 
1650976349850.png

Har ikke abonnement, så jeg får ikke lest den, men det har kanskje noen andre..?
Som da kan informere om hva det dreier seg om, eller evt bekrefte min mistanke om at det ikke er så interessant...:p
 
Vis vedlegg 288179
Har ikke abonnement, så jeg får ikke lest den, men det har kanskje noen andre..?
Som da kan informere om hva det dreier seg om, eller evt bekrefte min mistanke om at det ikke er så interessant...:p
Dreier seg om denne - moms og salær kommer på toppen
https://www.blomqvist.no/mobile/net...og-armbandsur/421448/(pathOverride)/group-859
 
  • Liker
Reaksjoner: Bøygen
Selger er Oslo Politidistrikt ved Namsfogden i Oslo, Asker og Bærum. Løsøret er blitt statens eidendom etter gjenstandsinndragning etter straffeloven. Uret selges "as is".

Sier litt om hvilke "yrkesgrupper" som synes dette er kult? :mrgreen:
 
Takk :)
Selger er Oslo Politidistrikt ved Namsfogden i Oslo, Asker og Bærum. Løsøret er blitt statens eidendom etter gjenstandsinndragning etter straffeloven. Uret selges "as is".
Sier litt om hvilke "yrkesgrupper" som synes dette er kult? :mrgreen:
Jeg synes også det var litt fascinerende at "Lengde 20,0 cm Diameter 41,0 cm"
Med så mye hvitt gull og diamanter var det jo egentlig ganske billig.
Tror uansett ikke at mine gipsvegger hadde tålt den, så det er ikke så farlig at jeg ikke fikk kjøpt den.

Edit: lurer på hva som er lengde og diameter, det går jo ikke opp uansett :p