Kjøpe timegrapher?

Jeg har den appen jeg også, men får den ikke til å fungere. Har bare testet den på Seiko 6R35 og det er mulig det jobber for lavt ? Jeg er så forkjølet så hørselen er ganske nedsatt akkurat nå, men klarer såvidt å høre verket når jeg legger det mot øret. Det virker ikke som om mikrofonen på telefonen klarer å fange det opp.

Kul app, men er det ikke fy-fy å legge klokker uten motstand mot magnetisme så nær en mobiltelefon med magnetiske kilder?
Tja. Det er en magnet i hver høyttaler, men de er ikke store. Hvis du tenker på EMI fra senderen så er det så ville jeg ikke bekymre meg. Du er langt inne i nærfeltet når du holder telefonen med venstre hånd, uten at det gjør noe.

Kul app, men er det ikke fy-fy å legge klokker uten motstand mot magnetisme så nær en mobiltelefon med magnetiske kilder?
Jo det er det , på jobben avmagnetiserer vi ukentlig klokker som har ligget på eller ved mobil eller nettbrett.(det er det kunden sier de har gjort)
Nå skal det nevnes at disse har vært utsatt for dette over lengre tid , f.eks. på nattbord..
Enda værre er induksjonstopper....

Redigert:
Jeg har hatt lyst til å kjøpe dem lenge
1695883654226.png

Hvordan skjedde dette? Har du noe malware som setter inn den der?

Bra du tenkte såpass langt :) Da er det nok best å kjøpe seg en time grapher! Min Seiko med 6r35 urverk går 3-4 sek + pr sekund istedetfor - 3 sek pr. døgn ser jeg nå. Kan være andre dingser som har påvirket klokka også da.