Jaeger-LeCoultre-tråden

Slo den aldri over til November, eller har den på et eller annet vis hoppet tilbake til Oktober?

Artig nok vet jeg ikke. Eneste bildet jeg finner er fra 20. oktober, og da var alt riktig. Tror jeg hadde lagt merke til det om den ikke hadde switcha, men kan ikke være 100% sikker.

Gin: Alt er låst 100% til hverandre. Det gjør nok reparasjon mye enklere også ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: acnorway
#denfølelsen når man endelig kan poste et innlegg i denne tråden:)

FDFAFAA6-6631-48B7-9C1E-01995D7CBF43_zpsqv3odkfk.jpg
 
Røk på et impulsjulegavekjøp til meg selv etter å ha siklet på en JLC lenge. Det dyreste impulskjøpet mitt så langt (men en slikk og ingenting etter vintage JLC-standard. Skiven så perfekt ut (og selger lover at den ikke er tuklet med). Messingen var i god stand, og det samme var glasset. Har allerede ryddet plass til den i stua oppå bokhyllen. Bokhyllen, sier du? Skal jeg ikke gå med den? Nei. Det er nemlig ikke et armbåndsur, men en:
s-l1600.jpg


Atmos!

Som jeg gjorde alt for lite på research på, så blir spennende når den kommer med tanke på årsmodell, eksakt urverk osv. Er litt småforelsket.

Beklager avbruddet i lekre wristshots. :p
 
Har en lik en selv. Eller - hadde, inntil den forsvant inn på service :)

Det er én fyr hos Bjerke som fikser disse, og han jobber sakte. Min har vært inne i trekvart år nå.

Så håp din går bra ;)
 
Her er mitt bidrag. Jaeger-LeCoultre Master Control Date med sektorskive. En feiring av 25-årsjubileumet til Master Control-serien og vil kun produseres i 1 år, ble sluppet på SIHH 2017. 8,5 mm tykk og 39 mm gjør bærekomforten upåklagelig.

E414AA68-2D5C-46BE-BB61-AD7E8677C8F7.jpeg