Jaeger-LeCoultre-tråden

Levert på døren kl. 08 i morges :D

Jeg er meget imponert over detaljene i skiven og finishen. Umulig å gjengi 100 prosent på bilder...

IMG_3553.jpeg
IMG_3560.jpeg
IMG_3554.jpeg
 
Enig. Jeg bruker stort sett skjorte og dressjakke hver dag på jobb, men sjelden "full dress". Akkurat nå funker den bra til t-skjorte ;)
Det er nettopp det! Funker ihvertfall til det du bruker på jobb. Og jeg mener at dette funker lett til denim og T-skjorte. Hvis man skal problematisere slikt så syntes jeg det er mer «problematisk» andre veien. Altså typiske sportslige klokker til dress…
 
Gratulerer! Har en ny selv, bare date, og er veldig fornøyd. Har satt på en blå kalvereim (original) som jeg syns funker helt topp. Bruker den til både pent og mer casual.
 
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg
Gratulerer! Har en ny selv, bare date, og er veldig fornøyd. Har satt på en blå kalvereim (original) som jeg syns funker helt topp. Bruker den til både pent og mer casual.
Takk skal du ha! Veldig fornøyd. Må nok få meg et par ekstra reimer etter hvert å variere med ;)
 
Blir ikke lei av duoface fra midten av 2000-tallet. Sjarmen er så diskre at man ikke ser JLC logoen uten briller eller lupe. Tøff og firkantet, uten at den okkuperer en enorm flate av hånden. Helt perfekt. I starten prøvde jeg ulike remmer, men har havnet på den brune krokodilleremmen den kom med, kjennes bare riktig. Hvilken side av klokken ville dere vist frem mest, og til hvilken anledning? Klarer aldri å velge.
3DAAEDD6-A9E7-48EF-ACF6-451232F939B1.jpeg
B843F2A2-41AD-4C4B-97C6-BEE37C3FE392.jpeg
 
Noen bilder fra mitt besøk hos Jaeger LeCoultre butikken i Zürich:

Konklusjon? Få Polaris Date i samme kasse som Polaris Perpetual. For noen klokker :love:

Utrolig lekre….

Men har ikke alle «Mariner»-modellene samme kasse?

Og er det ikke slik nå at den svarte og blå (boutique) varianten også har fått open case back?
 
  • Elsker
Reaksjoner: KentOve