Jaeger-LeCoultre-tråden

save-new.jpg


Har slått meg veldig til ro med Deep Sea Chronograph, den fungerer til alt og har blitt en kjær følgesvenn i løpet av de siste 10 månedene. Aquanaut er ingen dum klokke, men på et eller annet vis er den DCSen som ender opp med mest armtid :)
 
Så var vi der igjen. Kjøpte JLC MUT Perpetual i juni, og nå er den jevnt +70-90s/døgn pluss at den stadig gjør større hopp enn dette når den er i bruk. Tredje JLC på rad som har fått trøbbel rett etter innkjøp.

Lurer på hva de egentlig driver med i de 1000 timene de tester klokka. Åpenbart ikke testing iallfall.
 
Så var vi der igjen. Kjøpte JLC MUT Perpetual i juni, og nå er den jevnt +70-90s/døgn pluss at den stadig gjør større hopp enn dette når den er i bruk. Tredje JLC på rad som har fått trøbbel rett etter innkjøp.

Lurer på hva de egentlig driver med i de 1000 timene de tester klokka. Åpenbart ikke testing iallfall.
Liker ikke, håper du får orden på det snarest.
 
Så var vi der igjen. Kjøpte JLC MUT Perpetual i juni, og nå er den jevnt +70-90s/døgn pluss at den stadig gjør større hopp enn dette når den er i bruk. Tredje JLC på rad som har fått trøbbel rett etter innkjøp.

Lurer på hva de egentlig driver med i de 1000 timene de tester klokka. Åpenbart ikke testing iallfall.

Det var leit å høre. Jeg har hatt seks JLC de siste årene og aldri hatt noen problemer med disse enten de er helt nye eller brukt.
 
Er bare de kompliserte jeg sliter med.

Geophysicen min er nesten like solid som en Rolex.

Jaja, får den vel tilbake til jul. 2018..
 
Smertefullt fin.

Prøvde de nye sektor variantene av master control og er havnet i en nesten smertefull forelskelse. Ingen lager kasser med mer elegante og perfekte proporsjoner enn JLC

Der var MUT Perpetual tilbake fra reparasjon, heldigvis bare magnetisering.

5z9NdN3.jpg
 
Smertefullt fin.

Prøvde de nye sektor variantene av master control og er havnet i en nesten smertefull forelskelse. Ingen lager kasser med mer elegante og perfekte proporsjoner enn JLC

Date eller chrono? Jeg vurderer også en av disse, men usikker på hvilken :eek:
 
De hadde alle inne, men jeg falt helt klart mest for den enkle med dato., deretter Geographicen og chronoen til slutt, men den rekkefølgen er helt sikkert forskjellig fra person til person:)

Date eller chrono? Jeg vurderer også en av disse, men usikker på hvilken :eek:
 
De hadde alle inne, men jeg falt helt klart mest for den enkle med dato., deretter Geographicen og chronoen til slutt, men den rekkefølgen er helt sikkert forskjellig fra person til person:)

Enig, synes det var noe med den helt enkle som snakket til meg ;).vet de har inne hos flere AD’er, men har ikke sett noen med den enda. Er det noen her som har slått til? :)