Jaeger-LeCoultre-tråden

Veldig gjennomført og interessant review, @Nessuno79 . Vel verdt å lese.

Har meldt meg inn i Le Club, jeg også :)

07_zpsf6e3a555.jpg

Redigert av en moderator:
Modell?

Hei,

Ny på forumet og tenkte å spørre om noen vet hvilken modell dette er og hvilket årstall den ble laget?
unnamed_zps39f01f1a.jpg

Jaeger-LeCoultre Grande Reverso Ultra Thin Tribute to 1931.

Det er noe magisk med denne. Takk for flott review @Nessuno79

Takk for alle takk;)

Har holdt kraftreserven gående mellom 5-8 dager siden jeg fikk den nå, og fikk en gledelig overraskelse når jeg nettopp sjekket opp mot urverket.no ( som den ble stillt mot første gang for 11 dager siden ) og har fra den kom i hus og til nå, et avvik på hele fire sekunder!!!Det er med andre ord slutt med å stille klokkene etter G-shock osv som ligger og skuler på siden av klokkeboksen. Herfra blir Reversoen referansen ;)

Edit: ser ut som den går litt tregt ...har nemlig nå sakket ned til 2 sekunders avvik fra den ble stillt for drøye to uker siden ;) hva blir 2s/14d i avvik pr dag egentlig? Svaret er: lite, hehe. Herregud så glad jeg har blitt i denne

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: MrFinale
På Vulcain visningen fikk jeg ved et uhell prøve både @The Player og @Chalshus sine reversoer på hånden... Stor feil! :p

Denne røk rett inn på ønskelisten, men i hvilken form???

I dag var jeg innom Bjerke for å prøve litt, og konklusjonen er at det er denne jeg skal ha...

JLCGrandeReversoDuoUltraThin-4.jpg

JLCGrandeReversoDuoUltraThin-5.jpg

For en fantastisk klokke... Dette ødelegger da alt som er av langtidsplanlegging.
Noen som vil bytte sin mot et halvt dusin billigere klokker?

Kom hjem i dag og fant en lapp i postkassen at det hadde kommet en pakke til meg som var for stor for postkassen, og kunne hentes på postkontoret. Kunne ikke huske å ha bestilt noe som helst, og for en gangs skyld var det helt sant når jeg svarte fruen "nei, jeg har ingen anelse hva det er som kommer i posten jeg?"

Ett stk større pakke ble hentet, og overraskelsen stor når jeg så det stod Jaeger LeCoultre på pakken. WTF?
JLC har sendt meg et lekkert og eksklusivt reiseetui i brunt semsket skinn, free og charge. Det må jeg si var en hyggelig overraskelse :)
Ironien vil derrimot ha det til at de to jeg hadde fra nevnte merke nå er solgt begge to, men det blir nok en JLC en gang i fremtiden igjen skal man se.

Redigert:
Kan vi som er medlem i LeClub vente oss en slik goodie i posten i nær fremtid mon tro? ;)

@Sponon meget mulig, men har nå hatt to registrerte klokker der, og første ble registrert for noen år siden. Men mulig det er noe de har startet opp med nylig;)

@Sponon meget mulig, men har nå hatt to registrerte klokker der, og første ble registrert for noen år siden. Men mulig det er noe de har startet opp med nylig;)

Har tre registrerte klokker i LeClub, har ikke fått en dritt :mrgreen:

Kult hvis det kommer noe :)

Registrerte min nylig, det stod klart spesifisert at det skulle komme et eller annet i posten. Krysser fingrene for noe sånt til meg også :)