Independent watchmaking-tråden

Prisen var det ikke noe å si på. Designet og komplikasjonen originalt. Men hva gjør egentlig den knappen klokka fire?

Og Kudos til kjøper for å ta sjansen på noe n nytt og uventet.

Lars Birger
 
Prisen var det ikke noe å si på. Designet og komplikasjonen originalt. Men hva gjør egentlig den knappen klokka fire?

Og Kudos til kjøper for å ta sjansen på noe n nytt og uventet.

Lars Birger

Den beveger jordkloden én time frem når man forflytter seg til andre tidssoner (eller leker med klokken ;) ).
 
Husk å still alarmen!
8372D805-2E3E-401E-923E-2C1B1FDBE933.png
 
Noen andre som liker Hajime Asaoka?? Han har nå laget et budsjett merke, Kurono Tokyo. Vanvittig flotte klokker til overkommelig pris:)

Nettet koker og folk går helt bananas. Prisene har 3-4 doblet seg i andre hånds markedet på bare noen få måneder.
Next big thing?? Hva tenker dere??

 
Redigert:
Noen andre som liker Hajime Asaoka?? Han har nå laget et budsjett merke Kurono Tokyo. Vanvittig flotte klokker til overkommelig pris:)
Nettet koker og folk går helt bananas. Prisene har 3-4 doblet seg i andre hånds markedet på bare noen få måneder.
Next big thing?? Hva tenker dere??



Jeg klarte å skaffe meg en Mori. Noen andre i Norge??
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen og SimSVa
Gratulerer! Virkelig sansen Hajime Asaoka og de han vil oppnå med Kurono, en klokke han selvhadde råd til å gå med og independent til folke!

Det ble vel både en, to og kanskje tre (?) runder med bestilling og påfølgende annullering av bestsellinger før de endelig fikk det til?


Gleder meg til å se bilder!
 
  • Liker
Reaksjoner: Dr.Skinnywrist
Gratulerer! Virkelig sansen Hajime Asaoka og de han vil oppnå med Kurono, en klokke han selvhadde råd til å gå med og independent til folke!

Det ble vel både en, to og kanskje tre (?) runder med bestilling og påfølgende annullering av bestsellinger før de endelig fikk det til?


Gleder meg til å se bilder!
Jeg har i et år nå forsøkt å komme på ventelisten på Asaoka men har nå gitt opp...
Derfor flott at jeg klarte å skaffe meg en klokke med litt Asaoka DNA. Jeg var en av de 50 første ( hadde lært fra forrige gang jeg prøvde å kjøpe chronografen) og ble først litt skuffet over at de åpnet opp for ny runde pga pågangen og problemene med online bestillingen.
Klokken ble til slutt limitert til 291 stk og jeg er happy med det. Levering i juni. Skal prøve å legge ut noen bilder.
 
Jeg har i et år nå forsøkt å komme på ventelisten på Asaoka men har nå gitt opp...
Derfor flott at jeg klarte å skaffe meg en klokke med litt Asaoka DNA. Jeg var en av de 50 første ( hadde lært fra forrige gang jeg prøvde å kjøpe chronografen) og ble først litt skuffet over at de åpnet opp for ny runde pga pågangen og problemene med online bestillingen.
Klokken ble til slutt limitert til 291 stk og jeg er happy med det. Levering i juni. Skal prøve å legge ut noen bilder.

 
Mulig postet på forumet tidligere, ber i så fall om tilgivelse for re-post.
Drøye 7 minutter lang video som viser forskjellige stadier av produksjon, sammensetting og finishering av forskjellige modeller og komponenter til De Bethune. Herlig avkobling fra hverdagen/jobb/ferie eller hva det måtte være :)