Independent watchmaking-tråden

Endelig! Etter lang ventetid kom denne hjem. Modellen heter Arrow. Laget av Tsoroev Rashid. Ung, selvlært urmaker fra Ingusjetia. @Ronerling har omtalt han her før og både RE og Bjørnar har eksemplarer fra første produksjonsserie. Disse er laget i rundt 40 eksemplarer, fordelt på 4 ulike skiver. Min er fra den siste serien, og Tsoroev har sagt at han ikke vil lage flere, men konsentrere seg om en ny modell. Elsker virkelig denne. Straight forward. Enormt god skive, visere og indekser. Alt laget for hånd..
A7670162-72E6-4EC4-A1D7-5FB63926D610.jpeg
 
Redigert:
Endelig! Etter lang ventetid kom denne hjem. Modellen heter Arrow. Laget av Tsoroev Rashid. Ung, selvlært urmaker fra Ingusjetia. @Ronerling har omtalt han her før og både RE og Bjørnar har eksemplarer fra første produksjonsserie. Disse er laget i 80 eksemplarer, fordelt på 4 ulike skiver med 20 stk av hver. Min er fra den siste serien, og Tsoroev har sagt at han ikke vil lage flere, men konsentrere seg om en ny modell. Elsker virkelig denne. Straight forward. Enormt god skive, visere og indekser. Alt laget for hånd..
Vis vedlegg 314877
Gratulerer! :love:
 
  • Elsker
Reaksjoner: Matsmet
Endelig! Etter lang ventetid kom denne hjem. Modellen heter Arrow. Laget av Tsoroev Rashid. Ung, selvlært urmaker fra Ingusjetia. @Ronerling har omtalt han her før og både RE og Bjørnar har eksemplarer fra første produksjonsserie. Disse er laget i rundt 40 eksemplarer, fordelt på 4 ulike skiver. Min er fra den siste serien, og Tsoroev har sagt at han ikke vil lage flere, men konsentrere seg om en ny modell. Elsker virkelig denne. Straight forward. Enormt god skive, visere og indekser. Alt laget for hånd..
Vis vedlegg 314877

Gratulerer så mye!
For en start på det nye året @Matsmet
Gleder meg til å se og ta på denne med egne hender når vi møtes på en gtg i løpet av året.
 
Dæven søkke!! Stort gratulerer!!! Den er virkelig flott! Vært på nippet til å bestille den noen ganger! Elsker konseptet, digger skiva!! Har du lenket også? Hva er ditt inntrykk så langt?

Ikke fått tilpasset lenken enda. Skal fikse idag, så kommer det noen flere bilder ;) Kvaliteten kan etter min mening lett sammenlignes med vesentlig mer kostbare merker og modeller. Så meget fornøyd :)