I'm a man of simple taste
Men én av favorittene må vere fra Masahiro Kikuno. Hans temporal hour kreasjon er vill.
Men én av favorittene må vere fra Masahiro Kikuno. Hans temporal hour kreasjon er vill.
Vis vedlegg 119683 Usikker på om den oppfyller «independentkravene», men etter min mening passer den fint inn i denne tråden. Andre av denne modellen i Norge så vidt jeg (og produsent vet)![]()
Audemars sin regner jeg med?Ikke min, men på prøve fra annen TSer![]()
Audemars sin regner jeg med?
Vil det si at det kommer en test på den?
Mandagsklokke, uheldig finish, en klokke til denne prisen burde kunne holde tiden...Ikke utenkelig![]()
Finnes det noen produsenter, innenfor økonomisk stratosfære, som kan produsere klokke med medbrakte råvarer for å ha noe som er helt unikt? Jeg har noe panserstål fra slagskipet Tirpitz, en bit titan fra Apollo-programmet og noe Bøhler Antinit våpenstål (som kostet mer pr kg enn ubåtstål koster pr tonn)
I hvilken form er disse materialene? Hvem som helst med en CNC-maskin kan frese ut f.eks. en kasse eller bezel av metall av et tilstrekkelig stort stykke. Men smelteverk tror jeg ikke du finner noen urmakere som har. Jeg ville startet med å velge ønsket urverk, og basert resten av prosjektet på det. Så kan du sikkert finne noen som kan lage f.eks. visere og lodd til automatisk opptrekk av metallet du har, og en urmaker som setter det hele sammen,Finnes det noen produsenter, innenfor økonomisk stratosfære, som kan produsere klokke med medbrakte råvarer for å ha noe som er helt unikt? Jeg har noe panserstål fra slagskipet Tirpitz, en bit titan fra Apollo-programmet og noe Bøhler Antinit våpenstål (som kostet mer pr kg enn ubåtstål koster pr tonn)