Independent watchmaking-tråden

I'm a man of simple taste
sTI6TYF.jpg

Men én av favorittene må vere fra Masahiro Kikuno. Hans temporal hour kreasjon er vill.
Ft7p26I.jpg

Finnes det noen produsenter, innenfor økonomisk stratosfære, som kan produsere klokke med medbrakte råvarer for å ha noe som er helt unikt? Jeg har noe panserstål fra slagskipet Tirpitz, en bit titan fra Apollo-programmet og noe Bøhler Antinit våpenstål (som kostet mer pr kg enn ubåtstål koster pr tonn)

Finnes det noen produsenter, innenfor økonomisk stratosfære, som kan produsere klokke med medbrakte råvarer for å ha noe som er helt unikt? Jeg har noe panserstål fra slagskipet Tirpitz, en bit titan fra Apollo-programmet og noe Bøhler Antinit våpenstål (som kostet mer pr kg enn ubåtstål koster pr tonn)

Det vil nok koste litt ekstra, men noe unikt vil du få.

8

I hvilken form er disse materialene? Hvem som helst med en CNC-maskin kan frese ut f.eks. en kasse eller bezel av metall av et tilstrekkelig stort stykke. Men smelteverk tror jeg ikke du finner noen urmakere som har. Jeg ville startet med å velge ønsket urverk, og basert resten av prosjektet på det. Så kan du sikkert finne noen som kan lage f.eks. visere og lodd til automatisk opptrekk av metallet du har, og en urmaker som setter det hele sammen,