Hva skjer med Rolex og levering?

Kommer litt an på hvilken modell og hvilken ad. Dj41 med fluted og blå skive later til å være den mest populære.
 
Mitt inntrykk er at Bjerke alltid er litt pessimistiske i anslagene de gir. Så sier de ett år, skal du ikke se bort i fra at 9 mnd. er realistisk.

For øvrig synes jeg at det er en fornuftig praksis. Mye bedre med en storfornøyd kunde som plutselig får klokken sin litt før forventet, enn en skuffet kunde som får den for sent. Vinn - vinn.
 
Tenk hvis jeg skulle la et merke få bestemme om jeg fikk kjøpe noen av deres ur. Det finnes jo mange som går utenpå dette når det gjelder kvalitet.....Ha ha ha ha, ler meg skakk........
 
Redigert:
Mitt inntrykk er at Bjerke alltid er litt pessimistiske i anslagene de gir. Så sier de ett år, skal du ikke se bort i fra at 9 mnd. er realistisk.

For øvrig synes jeg at det er en fornuftig praksis. Mye bedre med en storfornøyd kunde som plutselig får klokken sin litt før forventet, enn en skuffet kunde som får den for sent. Vinn - vinn.
Enig i det du skriver. Når jeg kjøpte min BLNR i 2018 ble jeg forespeilet 12-18 mnd ventetid og fikk levering etter ni. Og da ble jeg jo naturligvis strålende fornøyd :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Erlingni
Joda, men helt krise om du sparer til nytt ur og ikke er helt i mål ennå :eek: ;)

Hater når det skjer.

credit-card-gif-5.gif
 
Siden Baselworld er kansellert åpner det kanskje for at Rolex bekjentgjør sine 2020 nyheter før opprinnelig planlagt, hvis de er klare da. Bare en tanke...
 
Satt litt på spissen, så har AD har blitt suvenirbutikker for kinesere.
Greit for AD å ha kunder som ikke spør om rabatter og garantiansvaret havner i utlandet.
Norske kunder må nok se andre steder etter klokker heretter.
Så det har ingenting for seg å være lojal mot AD lenger.

Det var vel spikern på hodet :)

 
  • Trist
Reaksjoner: netrom71
Kortere «ventelister» for nordmenn :mrgreen:

Tviler kinesere står på venteliste hos Bjerke for Rolex i stål, men det som står i disken blir vel tungsolgt.

Det kan bli interessant å se om det har en merkbar effekt for salget i Kina også. Det er vel ikke umulig at noe av varelageret styres i retning Norge hvis salget svikter i Kina.
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød