Hva skjer med Rolex og levering?

Nei. Jeg står på liste.
2aefmm.jpg
 
Tenk hvor fantastisk det hadde vært om Bjerke hadde sluttet med lister og begynt med første mann til mølla i stedet. Da kunne vi tatt turen til Karl Johan og fått et ansikt på alle disse invistorene kjent som "Finn-bruker".

Tja, har ikke de også gjort noe slikt à la Askeland i nyere tid?
 
Tja, har ikke de også gjort noe slikt à la Askeland i nyere tid?
Jo ifølge Askelands FB side har de nå sluttet med interessentlister. Kommer til å være ganske lang kø (black everyday) der fremover nå med de samme invistorene. Blir sikkert ganske slitsomt for de jobber der.
 
Fantastisk. De samme folka kommer til å komme innom daglig for å høre om det har kommet noe nytt. Hadde jeg vært sjef der hadde jeg svart nei selv om jeg hadde hat hele bakrommet fullt :p
 
Det er jo fantastisk for sånne som meg som bor 6 timers kjøretur fra nærmeste AD og på ingen måte har mulighet til å 'bare droppe innom'. Da kan vi konstantere at Rolex sportsmodeller er kun for byfolk?
 
Det er jo fantastisk for sånne som meg som bor 6 timers kjøretur fra nærmeste AD og på ingen måte har mulighet til å 'bare droppe innom'. Da kan vi konstantere at Rolex sportsmodeller er kun for byfolk?
Jeg er litt redd det ikke blir for folk generelt av dette men mye tipsing om nye Rolexleveringer til venner og bekjente og «finn bruker» salg av nye klokker... Håper virkelig jeg tar feil
 
QUOTE="Ringeklokke, post: 671794, member: 11113"]Vis vedlegg 103457 Vis vedlegg 103458 Vis vedlegg 103459[/QUOTE]

Dette høres jo helt utrolig ut!
Askeland gir altså f... i lokale kunder, som kanskje har et langvarig kundeforhold til de - og heller leverer attraktive ur til "tilfeldige" som stikker innom akkurat den dagen de får inn noen ur?!
Går ut ifra at situasjonen er lik i Stavanger og Kr. Sand som i Oslo, nemlig at urmakerne invaderes av asiatiske turister, som rasker med seg det meste de har utstilt av Rolex?

Snakk om å skyte seg selv i foten ved å snu ryggen til lokale (lojale?) kunder!
Situasjonen vil garantert snu. Håper da at de lokale kunder husker at Askeland "pissa de i tryne" og heller velger andre leverandører.

Jeg er så dritt lei av dette snakket om at det er så vanskelig å håndtere disse listene, nei det er ikke det hvis disse håndteres profesjonelt* og systematisk.

EDIT:
*Med profesjonelt mener jeg prioritering av gode etablerte kunder med de "rette" holdninger.
 
Redigert:
QUOTE="Ringeklokke, post: 671794, member: 11113"]Vis vedlegg 103457 Vis vedlegg 103458 Vis vedlegg 103459

Jeg tror situasjonen er stikk motsatt, Askeland ønsker nok heller å prioritere gode og lojale kunder - fremfor «invistorer» som ringer rundt og setter seg på lister over det ganske land :)

Slik jeg har oppfattet det er listene blitt lange som vonde år, og skaper forventninger som ADene ikke alltid kan innfri. Det er vel ingen godt bevart hemmelighet at kunder har sneket i køen både her og der, og det skulle vel egentlig bare mangle hvis man er en lojal og god stamkunde.
 
Redigert: