Hva skjer med Rolex og levering?

Trodde de bare ble solgt fordi det dukket opp uforutsette utgifter? Som nye vinterdekk og lignende. Heldigvis har du alltid en god grunn til å selge klokkene dine, entusiast som du er. Det som er kjipt er folk som kjøper og selger for å tjene penger, men der er heldigvis ikke du.

Hva er greia med at du slenger med leppa/drar pekerfingeren enten det er Loevhagen eller noen andre medlemmer? Tror du du er bedre enn resten av oss? Isåfall dra dit pepper'n gror, mr lynboy.

• Liker
Reaksjoner: Fulgur
Føyer seg bare inn i rekken av drittsekk kommentarer ja. På tide å teste «ignore» knappen.

@Lyngutt er ingen drittsekk

01.jpg

• Liker
Reaksjoner: Fulgur
Rolex i stål er jo bare så dørgandes kjedelig. Jeg skjønner ikke at det skal være noe særlig etterspørsel å snakke om i det hele tatt for å være ærlig.

Se bare på den Zenith 410'n i roségull på K/S for eksempel? Til "samme pris" som en stål-sub? Er ikke i tvil om hva jeg ville valgt..

Lavmål!

Selv om jeg kan være enig i siste linje om Zenithen, om du hadde fulgt med i Rolexprisene.
Håper inderlig noen snapper den opp for en del over «stålsubpris».

For en som har lyst på Rolex, men ikke har prøvd noen modeller på armen - hvordan får man prøvd feks Sub og Sea Dweller når alle AD i Norge har ventelister og ingen på lager? Kjøper ikke en uten å ha prøvd modellen først...

For en som har lyst på Rolex, men ikke har prøvd noen modeller på armen - hvordan får man prøvd feks Sub og Sea Dweller når alle AD i Norge har ventelister og ingen på lager? Kjøper ikke en uten å ha prøvd modellen først...

Hvis det er så ille på butikkene jeg tror at du må vente for en GTG du kan bli med for å prøve en del klokker der.
Jeg har prøvd en Sub "Hulk" 116610LV i en butikk en gang.
Jeg liker grønn men fikk ingen spesielle følelser der.
Men jeg er bare en raring som henger her på TS med uvanlige klokker:D

Spenstig at Blnr har steget 10k+ i asking price uten at butikkpris har gått opp. Er det inflasjon av idioter der ute som gjerne blar opp, eller har Rolex strupet tilførselen betraktelig?

For eget vedkommende - og kun det - kune jeg aldri tenke meg å betale over veil for noen moderne Rolexmodeller, med et mulig unntak av Daytona-c....Det er altfor mye pent å velge i til langt under veil blant andre merker og i vintage...

Usikker på Sea Dweller, men sub har de stort sett alltid inne på Bjerke (?). Ikke i stål selvfølgelig, men pleier jo å ligge noen der i gull :) Da får du en følelse av hvordan den sitter på armen. Antar at du jakter stål siden du nevner venteliste.