Akkurat ferdig med A Dance With Dragons. Beste boken i serien så langt! Nå har jeg begynt på The Andromeda Strain av Michael Crichton. Noen her som har lest den?
Game of Thrones sesong 1 dekker boken Game of Thrones
Jeg tror sesong 2 skal dekke bok 2, og så skal bok 3 og 4 deles opp i 2 sesonger hver, eller noe slikt.
Jeg må bøye hodet litt i skam og si at jeg ikke har lest noe av han..Men det står på leselisten min!
Fantastisk! Det er bare å glede seg!
Kohe, semmern: kan man spørre noe så ukultivert som hvor langt i bokserien første sesong av TV-serien kom?
Her går det for tiden i barnoppdragelse med : "att lotsa barn" (å lose barn) håper på å skli inn på noe mer spennende enn så
Game of Thrones sesong 1 dekker boken Game of Thrones
At du leser fly-bøker var jo en bombe!
Har du lest noe av Saint-Exupery? Og hva synes du? Han er mest kjent for Le Petit Prince (Den lille prinsen) en barnebok, men han var faktisk krigsflyver under andre verdenskrig. Skrev en rekke bøker før han forsvant på et rekognoseringstokt over middelhavet i 1944.
Har Pilote de Guerre (Flight to Arras på engelsk) liggende, men har ikke fått begynt på den ennå. Kommer det sterkt anbefalt, rykker den fram i køen...![]()
Jeg må bøye hodet litt i skam og si at jeg ikke har lest noe av han..Men det står på leselisten min!
Da er Fate is the hunter og Da nang Diary bestilt i bokform![]()
Fantastisk! Det er bare å glede seg!