Å dømme etter FWB bruker vel de kun Fakex, og det er jo ikke så dyrt. Ikke så rart da at de ikke er glade.Har du sett mange glade rappere i det siste?
Å dømme etter FWB bruker vel de kun Fakex, og det er jo ikke så dyrt. Ikke så rart da at de ikke er glade.Har du sett mange glade rappere i det siste?
Har du sett mange glade rappere i det siste?
Å dømme etter FWB bruker vel de kun Fakex, og det er jo ikke så dyrt. Ikke så rart da at de ikke er glade.
Er ikke de stort sett sinte da? Tror ikke jeg har sett en eneste glad rapper (gladrapper)?![]()
Hundrevis av klokkemerker har kopiert Rolex sin Sub eller andre populær klokker.
Hvorfor? Fordi de produserte en klokke som "så ut" som disse, for en brokdel av prisen.
Det er prisen som avgjører alt der: Så lenge de populær modeler er ikke tilgjengelig til rimelig pris for en alminnelig mann, ville Steinhart og andre merker irritere de "Purists" med lovlig lignende klokker.
Kanskje den meste respektløse ting der i debatt, er å setter ned disse som har ingen stor penger men som drømmer om å eie en Sub på lovlig måte(uten å kjøpe en fake).
Liksom: "Buy the real thing or be a fake sucker"...???
Penger og lidenskap er 2 forskellige ting: Man er ikke alltid heldig å ha begge. Dette burde bli respektert i våres samfunn.
Godt poeng! Kom i prat med en som var medlem av Norges Urmakerforbund og veldig aktiv der virket det som. Han sa da at hvis man var interessert i klokker, så kjøpte man BARE in-house. Likte man klokker, så kjøpte man ikke annet. Jeg påpekte det samme som du skrev i den siste setningen der. Jeg ble litt paff.
Jeg synes det var en del ufine formuleringer i denne tråden, og synd er det. Jeg foretrekker at det er en høflig tone på et forum, som gjør det til en hyggelig opplevelse. Hvis det er noe jeg ikke liker, holder jeg det bare for meg selv, istedenfor å si noe som andre føler er sårende/nedlatende/etc.
Personlig foretrekker jeg som regel ikke klokker som har tatt for mye inspirasjon av andre klokketyper/merker. Unntak finnes, hvis det er gjort forbedringer iforhold til mine preferanser. Men jeg har heller ingen ting imot dem. Skjønner også godt at andre kjøper og liker dem.
Jeg lurer på om Triton og Ocean Two er basert på noen andre modeller utseendemessig? Disse er to klokker jeg liker fra Steinhart.