Til dels veldig enig i kopiklokkene deres. Synes dog de skal få skryt for sine egne designer som overgår mange andre mikrobrands i mine øyne. Håper de faser hardere og hardere mot å bare lage egne designer etterhvert.
Nå gjør jeg meg nok mektig upopulær her inne, men det får stå til
Jeg ser stadige utpakkinger av - og dagens klokke bilder av Steinhart, jeg skjønner ikke hvorfor noen er fasinert av dette merket??
I mine øyne er det som regel rene Rolex kopier, som prøver å gjemme seg bak "homage", bare ved at de har "Steinhart" og ikke Rolex trykket på tall skiven. Nei, dette er kjipe greier, som jeg ikke skjønner at noen gidder å bruke pengene sine på![]()
@Minuteman, denne tråden er Selve Meningen Med Livet.Hva fankern er forresten poenget med denne tråden? Gratis Rolex til den som kommer opp med et fornuftig svar.
Hvor stor andel av Steinharts modeller er homager? Eller kopier - om du vil. Det bør være en rimelig høy andel ettersom du dømmer hele merket nedenom og hjem.
Hva fankern er forresten poenget med denne tråden? Gratis Rolex til den som kommer opp med et fornuftig svar.
Om folk vil stå opp og forsvare disse produsenter, eller benytte hersketeknikker for å hindre kritikk av disse, er i mine øyne underholdende på et entusiast forum som Tidssonen.![]()
Vi er vel alle enige om at klokkeglede ikke nødvendigvis må koste![]()
Pøh! Den med dyrest klokke(r) er mest glad!![]()