@Hammerfjord
Jeg setter stor pris på din kunnskap og det du bringer til forumet. Nå har jeg lest din mening om Rolex så mange ganger at jeg er godt kjent med den, men i utgangspunktet har jeg ikke noe problem med å lese den flere ganger. Det kan jo alltids være noen nye på forumet som ikke har lest dine innvendinger mot merket. Og bare så det er sagt; jeg synes alltid det er bra at man får belyst både positive og negative sider med alle produsenter.
Når det gjelder uttalelsen som jeg har quotet over fremstår dette som en uttalelse fra en usikker 10-åring som har lite annet å spille på enn at han er litt større enn sine klassekamerater. Mener ikke å fornærme deg eller å sørge for at du legger meg for hat, jeg synes bare det er unødvendig med slike uttalelser i hytt og pine. Litt underholdende, men unødvendig. Hold deg heller til klokkeprat. Du er forøvrig velkommen til Drammen for en kaffe og klokkeprat når det måtte være, selv om ballene mine ikke er så veldig hårete.
Hilsen en som ikke eier en Rolex
Det jeg sier der er basert på uttalelser fra folk som hadde lyst til å møte meg, men som plutselig forduftet seg i luften.
La oss si at hvis de hadde meldt: "Nei beklager, egentlig har jeg ikke tid", hadde jeg aldri klaget på noe.
Men din måte å prøve deg som psykiater med sånn " en usikker 10-åring som har lite annet å spille på enn at han er litt større enn sine klassekamerater." er rikelig patetisk og skuffende.
En gang til jeg finer meg foran disse dumme forsøk til fornærmelse som er ganske typisk av noen få stykker som oppfører seg som de "eier" TS faktisk.
" Mener ikke å fornærme deg eller å sørge for at du legger meg for hat" : Hva prøver du da? Du er skikkelig mystisk du...
Du skal nok aldri se meg i Drammen @acnorway og kaffe sammen skal det aldri bli: Jeg holder meg langt unna folk som deg.
Og det er derfor jeg er fortsatt en fri man.
Og for å ende der:
Jeg har aldri spilt på noenting og jeg har aldri vært den som var større enn mine klassekameratene: Jeg har bare vokst opp senere i livet.
Sånn er det når man jobber ut i uvær...
Redigert av en moderator: