Hehe, nei dessverre. Mener de sa 204 900kr på Bjerke for en liten stund siden.
185.600,- pr 1 desember 2014, denne prisen var fortsatt gjeldene for drøye 14 dager siden.
Svaret er: Man får igjen omtrent det samme (eller mer) når man selger den igjen.
Og hvorfor får man igjen det samme når man selger igjen?
Fordi det er NOE spesielt med Patek Philippe.
Noen som kan utdype?![]()
For de som sier at de ikke skjønner greia med Genta designet og ikke liker Nautilusuttrykket. Dere har åpenbart ikke prøvet en på hånda, så gjør det! Jeg har hatt min en liten stund nå og kan bare si at den er noe helt spesielt ifht alt annet jeg har prøvd. Fantastisk skive i dyp blå farge som forandrer seg mye i forskjellig lys. Utrolig lett og behagelig på hånden. Perfekt størrelse og en ren nytelse og se på. Jeg bare elsker den. Jeg liker det enkle designet, og valget ifht 5712, 5726 etc var meget enkelt.
![]()
PHP:
Ja. Men jeg tror ikke den prisen gjelder per d.d.
Da jeg var innom for et par uker siden mener jeg for øvrig de også sa at 5712 i stål nå koster like over 270K og at 5712R har passert 350K.
Jeg var vel en av de som ymtet frempå om noe sånt @Timekeeper.
Etter å ha prøvd den på, så må jeg innrømme at jeg faktisk ble litt skuffet. Den satt ikke som den burde, og det er mulig jeg hadde litt store forventinger. Det er jo med håndleddet som med ræva, vi er alle litt forskjellig bygget. Aquanauten var faktisk bedre.
For min del, så satt VC Overseas perfekt i forhold til Nautilusen, men da prøvde jeg en helgull chrono, så den ekstra tyngden spilte muligvis en rolle.
Min mening om at designet kanskje er litt kjedelig har nok mye å gjøre med at jeg har sett meg lei. Nautilusen har likevel et klassisk, rent og vakkert uttrykk, men jeg foretrekker de litt mer skarpe kantene i Overseas og Royal Oak. At Genta var et geni er det ingen tvil om.