Humortråden

22m2a4.jpg
 
Når vi er ikke på Trumpen er denne fin etter kommentar om innvandring fra drittland.
Vis vedlegg 74411

Jeg vet ikke hva vi skulle kalle land som dette men "shit" er ikke så langt unna når man får ikke så lyst å ta seg ferie der.
Haiti (som var blant de "shit-countries" antatt nevnt på Trumps møte) skal du sikkert unngå på sommerferiene dine.
Jeg skal ikke poste rå bilder fra Haiti her, da folk skal spy frokosten sin.
Bildet under skal bli nok.
Dessverre er det en del land som "stinker" : jeg er fortsatt i tvil å besøke en venn jeg har i Mexico fordi folk som oss kan fort havne under motorsagen når pengene møter ikke forventningene en del gjenger har.
Men du får tenke hva du vil om dette...
Haiti.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Sjø og HerrUr
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Sjø og Kohe321
Vet ikke helt hvis de skulle stå i "det liker jeg ikke" eller "komisk" avdelingen: det blir litt av begge deler.

Når du bruker privatjetet ditt for å gi forurensning lekser til folket og "redde planeten"...
"Next week the annual World Economic Forum (WEF) will bring business leaders from around the world to the Swiss town of Davos, and Air Charter Service predicts there will be more than 1,000 private jet flights over the five days."
https://www.zerohedge.com/news/2018...any-more-1000-private-jets-will-descend-davos
Taxing air.png