Humortråden

pork.jpeg
 
Sånn ser "soldiers of Odin" og andre høyreekstreme på Europa også :mrgreen:

Kom deg en tur på "no-go-zone" i Paris området en gang ;)
Jeg har vokst opp i disse områder...
Du skal se selv hvis du kan vandre der som du vil med et turistutseende eller på natten.

"soldiers of Odin" liksom Hehehehehe....
Disse vet ikke en gang hva dette er: de har ikke vokst opp i disse plassene.
 
Jeg har da sett litt av verden og forstår jo at noen steder er mer utsatt enn andre med tanke på ran og dritt. Men, det kommer an på mer enn fargen på folkene som bor der ;)
 
Jeg har da sett litt av verden og forstår jo at noen steder er mer utsatt enn andre med tanke på ran og dritt. Men, det kommer an på mer enn fargen på folkene som bor der ;)

Det er det vi kaller for "ghetto" områdene.
Boligblokker som ble bygget gjennom 60 tallene for å gi billig plasser til de som kom fra landet for å finne seg jobb nær hovedstaden i bilindustrien etc.
Da det startet i Frankrike var det hovedsakelig etniske franskmenn der, men de gikk vekk og ble erstattet mer og mer av utlendinger som kom fra Afrika og Midt-Østen.
Mine foreldre flyttet ut på grunn av trusler rettet mot de, andre og vold jeg opplevde på skolen fordi jeg hadde et "jævla tysk trynet".
Der er det jungelens lov som regjerer.
Er du ikke fra området får du problemer.
Er du hvit får du raskere problemer enn hvis du er det ikke: fordi du er et minoritet.
Sånn er det bare og du kan tenke hva du vil : jeg har vært der rundt dette i 27 år og trenger ingen lærepenger fra andre på temaet.
Alle vet det og immigrantene sier det selv i disse plasser.
Det der er ikke noe "soldiers of Odin" har oppfunnet.
Ta ut brillene dine.
 
Nå tror jeg du misforstår meg litt.. Tviler ikke på at det var røft i ghettoen i Frankrike og at du var utsatt med et "jævla tysk tryne". Vi er nok på samme side her :)

Jeg har bodd i ganske shabby strøk i London der det var flertall av fattige hvite folk. Der var folk med et "jævla Afrika tryne" mer utsatt for dritt.

Tilbake til humortåden!
Polish_20191120_192614075.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Hammerfjord
Nå tror jeg du misforstår meg litt.. Tviler ikke på at det var røft i ghettoen i Frankrike og at du var utsatt med et "jævla tysk tryne". Vi er nok på samme side her :)

Jeg har bodd i ganske shabby strøk i London der det var flertall av fattige hvite folk. Der var folk med et "jævla Afrika tryne" mer utsatt for dritt.

Tilbake til humortåden!
Vis vedlegg 171025

Ja, folk holder seg i grupper, litt som i fengsel.
Det er sånn at de som ligner hverandre samler seg alltid sammen og misliker mest de andre.
Det handler ikke om bevist racism, men mest om menneske atferd og preserverings instinkt.
Du burde lese denne hjerneforskningen som avslører mye om ubevissthet or atferd mellom mennesker: fra side 18 er det mye som er tatt opp.
Det forklarer godt hvorfor verden er fortsatt et sted med mange forskjellige befolkninger.
 
  • Liker
Reaksjoner: Pondus72