Når du sier at "globalisering" er i full revers mens...
- du har ruinert landet ditt ved å høre på sentralbankene som har påtvunget en utfasing av kontant.
- du promoterer fortsatt CO2 avtalene som er styrt av de samme globaliserende kreftene.
- du trenger kull mer enn aldri før for å berge økonomien din.
Vet ikke helt hvis de skulle stå i "det liker jeg ikke" eller "komisk" avdelingen: det blir litt av begge deler.
Når du bruker privatjetet ditt for å gi forurensning lekser til folket og "redde planeten"... "Next week the annual World Economic Forum (WEF) will bring business leaders from around the world to the Swiss town of Davos, and Air Charter Service predicts there will be more than 1,000 private jet flights over the five days." https://www.zerohedge.com/news/2018...any-more-1000-private-jets-will-descend-davos
Nei, Grab´em "skandaler" er bare reservert for Trump...
Jeg kjente en fyr, han sin far var bodybuilder på Arni sin tid og trente til og med med han en del ganger i USA : de var besatt og eksperimenterte med ALT mulig for å bli større, til og med hesteblod shakes
På den tiden brukte de også steroider som barn spiser konfekt.
Klart det, de var "høye" som satellitter med dopen sin...
Fyren sagt meg at sin far ble helt kokos og voldelig. Familien reist vekk fra han.
Folk oppfatter ikke hva de svelger til det er for sent.
Jeg har trent i mange år men det der er et veldig dårlig eksempel av narsissistisk forstyrrelse.