Hi-Fi tråden

Liten er stortsett tilstrekkelig. dac/amp med streamer/roon på fast plass er jo enkelt. Slipper å lade dingser… bare å plugge i.
Det meste er bra.
Beyerdynamic er billig og bra.deler leveres

Vi driver og endrer litt på romløsning nede for å skapet lite intimt hjørne rett foran peisen.
Drømmeplanen er en Erik jørgensen (fredricia) Canvas stol i teak, og noe head-fi.
Jeg kan veldig lite om dette og lurer på følgende dumme ting:
Er en liten forsterker mellom telefon og hodetelefon tilstrekkelig eller gir det en mye mer premium opplevelse med en forsterker på en hylle?
Jeg blir trolig Roon bruker ila året og kan sånn sett benytte roon på head-fi også, men er det noe vits å tenke på roon ready hodetelefonforsterker? Kansje pga dsp mulighetene?

Ang klokker med kabel under 10.000, har jeg peilet ut noen ok kandidater, har jeg oversett noe taes tips gjerne imot:
HiFiman Arya Stealth
Sennheiser HD 660S2
MEZE STRADA (ørliten budsjettsprekk)
FOCAL hadenys

Sist men ikke minst, er Fiio sine greier bra?

Jeg bruker Fiio q3 og btr17 til /alt/. Er ti år siden man trengte en enorm dedikert dac/amp. Visse unntak finnes for noen hodetelefoner som er sultne på elektrisitet, disse er utenfor prissjiktet du ser på. Alle du nevner er gode hodetelefoner, men for forskjellige personer. Om du ikke kan prøve før du kjøper er det lotto om du faktisk liker de eller ikke.

Angående Sennheiser HD 660S2 så er eier Sonova ute av forbrukermarkedet, om ingen kjøper produktlinjen så forsvinner disse snart. Sennheiser Electronics som er det orginale firmaet har fortsatt en Pro linje av hodetelefoner.

Andre som kan være verdt en titt er hifiman xv, hifiman arya organic, focal azurys, focal celestee, audeze lcd-2 / lcd-x. Med en ytterligere budsjettsprekk kan du få nye zmf bokeh eller brukte meze empyrean 1.

PS- Det er et par meze strada på finn til 6000,- i skrivende stund, men disse har lukkede klokker. De andre modellene du nevner er åpne.

Redigert: