Hi-Fi tråden

Er et annet element i rs2’n.

Ja, ser det nå. Jeg sitter på utdatert informasjon ser jeg, fra nitti- og tidlig 2000-tall.

Har forøvrig en SR80 og en SR225, begge to kjøpt nye i USA for småpenger. SR80en har fått nedkortet kabel og ble brukt i mobiltelefonen inntil de mistet 3,5mm-porten, og SR225en i DACen på skrivebordet. Pleide å bruke Grado til rock, Sennheiser HD 650 til kvinnelig vokal og ATH-M50 som hørselvern til gressklipping.

Ser at jeg ikke har brukt "ordentlige" hodetelefoner på veldig lenge og burde egentlig selge unna. Har en Sennheiser Game One koblet til pcen i et lite eksternt lydkort som jeg har plassert ekstremt klønete å koble til, og den har samme drivere som HD 555, 558, 595 og 598 og egentlig god nok lyd til film, dårlig masteret Spotify og et sporadisk spill.

Nå får en jo grado med løs kabel :) men bare på de dyre.
Burde ha solgt noe jeg også,men har betalt så lite for det,så er vel ikke vits.
Hva er det du ikke bruker lenger @Edward ?

Mye bra på brukten og outlet’n om en gidder å følge med.
Fikk enda mer lystpå x ,slik du beskriver dem.

-LCD-X er absolutt ikke det siste paret hodetelefoner for alle, men jeg har virkelig ikke funnet noe annet som gjør det like moro å lytte til mine favoritter. Kontant bass, den beste mellomtonen jeg noensinne har opplevd (Det skal dog sies at jeg aldri har vært av de ivrigste på å prøve stadig nye hodetelefoner, så ta den påstanden med en klype salt) og glimrende diskant, om enn en som gjør litt mindre av seg enn i HD800 (Jeg elsker HD800, men det kan ikke stikkes under en stol at diskanten kan virke litt skarp for de fleste av oss.).

I tillegg er de ganske komfortable å ha på, om enn ikke helt der oppe med HD800 - de er tyngre, og mens HD800 sitter klistret uansett hva jeg finner på (mens jeg sitter ved en pult, merk!), kan LCD-X gli litt frem og tilbake om jeg legger hodet for mye på skakke. For å få dette til å opphøre, må hodebøylen justeres til å presse så stramt at de oppleves som veldig klamme å ha på. Men, altså - om man sitter i ro mens man lytter, er de meget komfortable å ha på. Jeg ville absolutt sjekket ut et par om gitar, bass, trommer er din greie.

• Liker
Reaksjoner: holmby